Gå til innhold

Er du åpen om bipolar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

40 minutes ago, AnonymBruker said:

TS. Jeg er redd for negative reaksjoner. Hvordan reagerer folk når du forteller om det? 

Anonymkode: 307a0...61c

Ah. Har opplevd avvisning, og det har vært vondt, men i ettertid har jeg tenkt det er like greit, kanke endre hvem jeg er. Ellers tar de fleste det ganske greit, mange er nysgjerrige og jeg er ganske åpen for spm. Mange åpner seg for meg og, noe som heller ikke plager meg som regel.

Anonymkode: ecfdf...e66

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

TS. Jeg er redd for negative reaksjoner. Hvordan reagerer folk når du forteller om det? 

Anonymkode: 307a0...61c

Enten er de nysgjerrige og vil høre hvordan det er, ellers blir de perpleks,  satt ut. Da er det bare å begynne å snakke om været.

Anonymkode: 92395...831

AnonymBruker skrev (På 8.10.2023 den 19.02):

Partner vet, og et nært familiemedlem. Er ikke åpen om det på jobb eller med andre bekjente. 

Anonymkode: ccaaa...185

Hvordan greier du å skjule dette for kolleger/sjef?

Hvilken type jobb har du?

Anonymkode: e8029...9c0

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går fint om man et god medisinert og tar hode forholdsregler i hverdagen og er sykemeldt om man er så syk at sykdommen er synlig.

Anonymkode: 5b795...fe9

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har ikke jobbet der mer enn et år. Hatt to sykdomsperioder. En med to ukers fravær tidlig på våren 23. Inne i sykdomsperide igjen tror jeg nå, eller hva jeg skal si. Vet ikke hvor synlig det har vært for andre. Men det er følelsen av at kanskje noen ser det som gjør at jeg velger å ta ut sykemelding nå etter helgen. Jeg vet ikke om jeg klarer meg bra eller dårlig utad og den usikkerheten plager meg. Skulle gjerne visst om noen tenker jeg er innafor eller ikke. Vil ikke tape ansikt. Føler kanskje kollegaer snakker om meg, selv om de har langt viktigere ting å tenke på. Men føler det skjer og at ingen sier det åpent til meg. Er lærer...

Anonymkode: ccaaa...185

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...