Gå til innhold

Hvor lenge kan man gå i terapi på DPS?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det vanlige er 4-5år fordi det er så lenge man får gå på aap. Mange slutter i terapi så fort de får uføretrygden på plass. Da trenger de hjelpen plutselig ikke lenger. 

Anonymkode: 05ec4...129

Jeg har ufør og har terapi. Får når jeg trenger, når bipolar depresjon går for langt.

Anonymkode: 87300...a85

Fortsetter under...

kupton skrev (2 timer siden):

Er det så vanskelig å forstå at behandlingstiden er ulik? Det er ulike sykdommer, ulik alvorlighetsgrad og pasientene har ulike ressurser. 
På somatisk er det lengre liggetid for de som blir hjertetransplantert enn for de som får fjernet blindtarmen. 

Er det slik anonym over her skriver at man kun får behandling i akutt sykdomsfase?

Anonymkode: fdeab...cf1

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det slik anonym over her skriver at man kun får behandling i akutt sykdomsfase?

Anonymkode: fdeab...cf1

Poenget var jo at jeg får når jeg trenger, selv som ufør, som den jeg siterte skrev så og si at man ikke fikk.  Jeg trenger når jeg sliter med depresjon. Men har også fått emdr for traumer pg samtaleterapi over tid, når det har vært aktuelt. Når årene går då blir man mer og mer bevist på egne handlingdmønstre og klarer da ofte å stoppe opp i tide, ja og bli frisk fotr noen av problemene man har hatt.

Anonymkode: 87300...a85

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...