AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 Skrevet 7. oktober 2023 Her går vi rett på sak. Har ofte tenkt at jeg burde spør om hvordan behandler har det feks... Anonymkode: 8cc4e...e01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her går vi rett på sak. Har ofte tenkt at jeg burde spør om hvordan behandler har det feks... Anonymkode: 8cc4e...e01 Altså om hvordan dagen deres er e.l. Anonymkode: 8cc4e...e01 0 Siter
kupton Skrevet 7. oktober 2023 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har ofte tenkt at jeg burde spør om hvordan behandler har det feks... Nei, det burde du ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 Skrevet 7. oktober 2023 kupton skrev (4 minutter siden): Nei, det burde du ikke. Ok! Bra at jeg ikke har gjort det da🤭jeg er mest komfortabel med å være den som stiller spørsmålene... Anonymkode: 8cc4e...e01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 Skrevet 7. oktober 2023 Ikke noe smalltalk i mine timer nei. Utnytter timene så godt jeg kan og trenge virkelig timene til å snakke om problemene så vil ikke ta opp unød tid på sånt. Anonymkode: 311e6...525 0 Siter
Gjest lavender Skrevet 7. oktober 2023 Skrevet 7. oktober 2023 Det har variert litt fra behandler til behandler, men med de fleste har vi begynt rett på behandlingen. 0 Siter
kupton Skrevet 7. oktober 2023 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): jeg er mest komfortabel med å være den som stiller spørsmålene... På psykoterapispråket kalles det motstand 🙂 Du prøver å unngå/utsette å snakke om det som er vanskelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 Skrevet 7. oktober 2023 Det stemmer på en prikk! Anonymkode: 8cc4e...e01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 Skrevet 8. oktober 2023 Det var godt spørsmål. Jeg tør ikke spør behandler om noe privat eller hvordan det går. Er redd for å tråkke over personlige grenser. Samtidig føler jeg at det at jeg ikke spør får meg til å virke veldig ego og kald. Anonymkode: a54a5...97d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var godt spørsmål. Jeg tør ikke spør behandler om noe privat eller hvordan det går. Er redd for å tråkke over personlige grenser. Samtidig føler jeg at det at jeg ikke spør får meg til å virke veldig ego og kald. Anonymkode: a54a5...97d Det samme kjenner jeg på!! Kupton sier at vi ikke bør spørre så... Anonymkode: 8cc4e...e01 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.