Gå til innhold

Andre som får «psykosesymptomer» av Silmoct?

Anbefalte innlegg

.. om man ikke får sove etter man har tatt dem? Jeg tar dem veldig sjeldent, er ment som en akuttmedisin når jeg blir veldig oppstemt, eller jeg går uten søvn i flere dager, men det er i de periodene jeg ofte ikke sovner selv om jeg tar dem og da får jeg hallusinasjoner og nesten vrangforestillinger i noen timer. Utrolig ubehagelig og det gjør jo at jeg kvier meg for å bruke dem.

Anonymkode: 84a9a...70e

Fortsetter under...

Annonse

Det er ikke en ukjent bivirkning. Jeg har forstått det slik at sjansen blir mindre dersom man ikke venter for lenge med å gå til sengs etter inntak. Da jeg fikk det, mener jeg å huske at jeg ble anbefalt å ta den på senga. 

1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg merket ikke noe sånt. Men jeg går på AP. Gikk noen av dere på AP, da dere fikk hallusinasjoner?

Anonymkode: 63327...e05

Jepp. Jeg går på ap

Anonymkode: 84a9a...70e

Stilnoct burde etter min mening bli avregistrert. Det er ikke en trygg medisin, og den har en utrolig sterk hallusinogen effekt (hvis man ikke sovner). Denne effekten er langt sterkere enn både Imovane og «ekte» benzo har. 

Jeg oppfordrer til å be legen om Imovane i stedet hvis man trenger sovemidler. 

ISW skrev (6 minutter siden):

Stilnoct burde etter min mening bli avregistrert. Det er ikke en trygg medisin, og den har en utrolig sterk hallusinogen effekt (hvis man ikke sovner). Denne effekten er langt sterkere enn både Imovane og «ekte» benzo har. 

Jeg har ingen slike plager med stilnoct, heller ikke når jeg ikke har fått sovet. Er det ikke en trygg medisin? 

Annonse

ISW skrev (34 minutter siden):

Den har absolutt ingen effekt på meg, sovner ikke eller merker at jeg hsr intatt medisin, foruten ekstreme ryggsmerter dagen derpå.

Anonymkode: 0ca49...28c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...