Gå til innhold

@kupton. Jeg har bipolar 2 og unnvikende/e pf

Anbefalte innlegg

Kan man virkelig lide under pf? Jeg har vært deprimert i 2 år siden jeg ble diagnostisert med bipolar. Har tenkt at alt skyldes sykdommen. Men tenker nå at kanskje pf gir noe lidelsestrykk? Er forøvrig i noe arbeid,  har familie og venner. Strever veldig med mindreverdighetsfølelse osv osv.

Anonymkode: f39df...563

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan man virkelig lide under pf? Jeg har vært deprimert i 2 år siden jeg ble diagnostisert med bipolar. Har tenkt at alt skyldes sykdommen. Men tenker nå at kanskje pf gir noe lidelsestrykk? Er forøvrig i noe arbeid,  har familie og venner. Strever veldig med mindreverdighetsfølelse osv osv.

Anonymkode: f39df...563

Er trekkene fra pf der hele tiden eller kun i depressive perioder? Jeg mener at jeg bare oppfyller noen kriterier for eupf når jeg er i blandede eller dårlige episoder. Er det da fortsatt gyldig liksom? 

Fint å høre om andre som også jobber og har familie, tross bipolar. Føler meg som en ulv i fåreklær der jeg går rundt. Så kjenner til mindreverdighetsfølelsen også. 

Hva var egentlig spørsmålet ditt? Tenker at hvis man har både pf og bipolar, så vil vel begge sette sitt preg. 

Anonymkode: 90c22...d45

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...