Gå til innhold

Hvilke medikamenter gir som regel vektoppgang ?@kupton

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Zyprexa regnes vel som en av verstingene hva vektoppgang gjelder. 40 kg er mye! Har du fått tilbud om noe medikament du kan ta ved siden av som skal hjelpe deg med å regulere matlysten? Typisk er vel medikamenter som gis mot diabetes. Det kan hjelpe. 

Jeg er oppgitt selv over hvor mye jeg har lagt på meg av Zyprexa nå. Men tar Metformin ved siden av, og det tror jeg hjelper. 

Endret av Solstrim

Jeg gikk på 35 kg på zyprexa, så skjerpet jeg meg under koronapandemien og gikk ned 34 kg. Nå har eg gå opp igjen 15. men skal ta meg sammen igjen. Jeg har gått på zyprexa hele tiden. Grunnen til at jeg gikk ned var at jeg halverte inntaket. Samt ikke spiste megastore hamburgertallerkner og den slags. 

Det var langt fra noe sultkekur.

Anonymkode: d35b2...26a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...