Gå til innhold

Var ærlig med legen....hva nå? Er veldig engstelig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fortsatt ikke svar nei? Var det e-konsultasjon du brukte? Selv om det er et helvete og veldig direkte å bruke telefon,så tror jeg du må ringe og be dem i skranken gjøre legen oppmerksom på at du venter veldig på svar på den meldingen, hvis du ikke klarer å vente impotensielt 1-2 dager til. Kan i teorien ta tid før noen ser på meldingen ellers? 

Anonymkode: 74469...eb2

Lol@autokorrekt. *potensielt 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fortsatt ikke svar nei? Var det e-konsultasjon du brukte? Selv om det er et helvete og veldig direkte å bruke telefon,så tror jeg du må ringe og be dem i skranken gjøre legen oppmerksom på at du venter veldig på svar på den meldingen, hvis du ikke klarer å vente impotensielt 1-2 dager til. Kan i teorien ta tid før noen ser på meldingen ellers? 

Jeg fikk tilsendt en time I begynnelsen av neste uke, så jeg får vel bare vente på den. 

Får jo angst ved tanken på at legen nå vet det. Jeg vet ikke hvorfor men har blitt behandlet ganske nedverdigende av helsepersonell/nav-ansatte i stor grad tidligere og til i dag. Sitter her og kjenner på det. På hvorfor jeg ikke et like mye verdt som andre. 

Anonymkode: 22496...b8d

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk tilsendt en time I begynnelsen av neste uke, så jeg får vel bare vente på den. 

Får jo angst ved tanken på at legen nå vet det. Jeg vet ikke hvorfor men har blitt behandlet ganske nedverdigende av helsepersonell/nav-ansatte i stor grad tidligere og til i dag. Sitter her og kjenner på det. På hvorfor jeg ikke et like mye verdt som andre. 

Synes du var flink som sa ifra. Nå må du ta tak i angsten din og det regner jeg med at legen kommer til å hjelpe deg med. Dette kan være begynnelsen til noe bedre. 

emilie321 skrev (4 timer siden):

Synes du var flink som sa ifra. Nå må du ta tak i angsten din og det regner jeg med at legen kommer til å hjelpe deg med. Dette kan være begynnelsen til noe bedre. 

Jeg håper det, men.. jeg sa det til den forrige fastlegen min også. Da fikk jeg rett og slett "kjeft", med at jeg burde skjerpe meg osv, ikke noe hjelp eller forståelse for angsten og den psykiske smerten, jeg ble så og si behandlet som en forbryter. Da fikk jeg en veldig sterk skamfølelse som er der ennå. Så tror ikke det er overraskende at jeg er veldig skeptisk til hvordan dette går..jeg har dessverre mange negative opplevelser med leger og behandlere..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...