Gå til innhold

I politiets søkelys?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Får politiet noen notifikasjon hvis noen prøver å kjøpe illegale stoffer på nettet? 

Jeg er redd jeg blir oppringt eller får besøk av politiet på døra nå siden jeg prøvde..

Anonymkode: 5c8d7...87e

Neida det går nok bra. 

Annonse

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva skjer hvis jeg blir tatt i tollen med disse  ulovlige midler (i dette tilfellet hasj bestilt fra utlandet)? Blir jeg straffeforfulgt på noen måte? Må jeg i fengsel? 

Anonymkode: 5c8d7...87e

Sannsynligvis beslaglegges det bare. Kanskje får du et brev med info om det. De kan strengt tatt ikke bevise at det var du som bestilte det, så det vil neppe forfølges. Bor du i et lite politidistrikt der de har lite å gjøre er det kanskje en liten sjanse for husransakelse, i større byer er dette usannsynlig.

I beste og mest sannsynlige tilfelle får du hasjen i posten. Lykke til :) 

Vil minne om at når man bruker rusmidler så vet man strengt tatt ikke hva man putter i kroppen sin. Og spesielt når du kjøper fra utlandet, veldig skummelt med fenatyl og alt det andre livsfarlige blandingene som er ute i omløp nå.

Dømmer ikke i det hele tatt, vil bare at dere passer på dere selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...