Gå til innhold

Tror du dette er en transkvinne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sånt er vanskelig. Ikke kan man spørre direkte tror jeg?

Anonymkode: 246c7...477

Nei, hvilket kjønnsorgan mennesker har skal man ikke spørre om nei. 

Av nysgjerrighet, hvorfor lurer du? For meg er det et mysterie at folk bryr seg om hvilket kjønnsorgan andre har, hvor stort det er eller hvor, hvor ofte og hvordan det brukes. 

35 minutes ago, Kayia said:

Nei, hvilket kjønnsorgan mennesker har skal man ikke spørre om nei. 

Av nysgjerrighet, hvorfor lurer du? For meg er det et mysterie at folk bryr seg om hvilket kjønnsorgan andre har, hvor stort det er eller hvor, hvor ofte og hvordan det brukes. 

Hvis man er på et utested og på sjekkern er det ikke rart å lure. Jeg er ikke intresert i ei dame med penis.

Anonymkode: 032ff...3e2

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis man er på et utested og på sjekkern er det ikke rart å lure. Jeg er ikke intresert i ei dame med penis.

Damer har ikke penis. Transkvinner er menn. Det er derfor man har «trans» foran. 

Endret av knas

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er noe annet. Om man skal være intim er det jo flere ting enn kjønnsorgan som er interessant å vite noe om, feks hvorvidt vedkommende er psykisk stabil, snill & grei, har noegenlunde samme seksuelle preferanser og lyster som en selv etc, etc.

I denne tråden derimot stilles det spørsmålstegn ved hvorvidt en kvinne ingen vet hvem er (iallefall gjør ikke jeg det) på internett definerer seg som det ene eller andre, derfor mitt spørsmål til ts.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...