Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I tillegg til det Glitter sier (at en ønsker å være med den/de personen(e) og savner dem når de er borte), vil jeg si at å være glad i noen betyr at en vil noen vel. At en ønsker det beste for den personen/de personene. At en gleder seg på deres vegne når noe positivt skjer, blir trist på deres vegne når noe trist skjer, hjelper til når det trengs og ønsker å gjøre det godt for dem. Er omsorgsfull og snill, og ærlig uten å støte.

Kjærligheten en føler for noen blir også skapt om en får det jeg nevner i retur. Takknemlighet. 

Sikkert mer også, men det var det jeg kom på i farta. 

Endret av Solstrim
Solstrim skrev (2 minutter siden):

I tillegg til det Glitter sier (at en ønsker å være med den/de personen(e) og savner dem når de er borte), vil jeg si at å være glad i noen betyr at en vil noen vel. At en ønsker det beste for den personen/de personene. At en gleder seg på deres vegne når noe positivt skjer, blir trist på deres vegne når noe trist skjer, hjelper til når det trengs og ønsker å gjøre det godt for dem. Er omsorgsfull og snill, og ærlig uten å støte.

Sikkert mer også, men det var det jeg kom på i farta. 

Det synes jeg var en fin beskrivelse! Jeg for min del kjenner egentlig lite på savn når det er lenge siden jeg har sett personer jeg er glad i. Gleder meg veldig over å være sammen med dem når vi først møtes, men vet jo at de personene betyr mye for meg selv om vi ikke tilbringer så mye tid sammen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...