Gå til innhold

Hva slags diagnose er dette?

Anbefalte innlegg

Når jeg har det bra går det ganske bra på dette området. Men når jeg er i dårlig periode så trenger jeg egentlig mye trøst og klem fra andre voksne. Ikke det at jeg får det noe særlig,men jeg trenger det egentlig. Jeg har kidnappet min tidligere psykolog og har henne hjemme fordi hun er min mamma nå. Hun trøster meg, klemmer meg og leser for meg siden jeg er et barn. Jeg har ikke opplevd noe særlig traumer og aldri blitt voldtatt. Bare hatt en vond barndom

Anonymkode: 8748d...abc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475556-hva-slags-diagnose-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (2 timer siden):

Dette kunne sånn ca funket som åpning i en bok. 

Ganske bra også tror jeg 🙂

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Matilda av Roald Dahl…

Anonymkode: 4b0f6...6b5

Skjønner ikke hva dere snakker om. 

Er det første her ment som en fornærmelse? Spesielt at noen liker innlegget i tillegg. Ble egentlig litt lei meg for var allerede nede. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke hva dere snakker om. 

Er det første her ment som en fornærmelse? Spesielt at noen liker innlegget i tillegg. Ble egentlig litt lei meg for var allerede nede. 

Nei, det var ikke ment som en fornærmelse. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...