Gå til innhold

Kan jeg spise kjøttdeigen i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har lagt meg og er nær på å sovne, tror du ikke det vil gå bra å steke og spise den i morgen?

Anonymkode: fb058...7ba

Meget mulig det er innafor. Men jeg tolket deg som engstelig mtp holdbarhet og da «kjøper» du deg et par dagers ekstra holdbarhet når du steker kjøttet. 

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har lagt meg og er nær på å sovne, tror du ikke det vil gå bra å steke og spise den i morgen?

Dersom den lukter ok kan du steke den godt og spise den. Akkurat nå er det et stort E-coliutbrudd over hele landet, så det er ekstra viktig at deig- og evt farse er gjennomstekt. 

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg tok opp en kjøttdeig fra fryseren i dag og satte den rett i kjøleskapet da jeg tok den opp, kan jeg spise den i morgen?

Med mindre den er gammel ser jeg overhodet ikke problemet.

Men som andre skriver ville jeg vært litt forsiktig med bruk av kjøttdeig for tiden, i hvertfall om den er reaktivt nyinnkjøpt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...