Gå til innhold

Gruer meg til å få vite om jeg har diagnosen

Anbefalte innlegg

Skal på møte snart med psykiater. Har tatt sånn panss test. Skal nå på dette møte få vite om jeg har en psykosediagnose eller ikke. Jeg gruer meg til både til om jeg ikke har diagnosen, men også for om jeg har diagnosen. Noen som vært i samme situasjon som har innspill? 

Anonymkode: 3ed32...779

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal på møte snart med psykiater. Har tatt sånn panss test. Skal nå på dette møte få vite om jeg har en psykosediagnose eller ikke. Jeg gruer meg til både til om jeg ikke har diagnosen, men også for om jeg har diagnosen. Noen som vært i samme situasjon som har innspill? 

Pust med magen. Uansett hvor mye du tenker på det vil det ikke forandre svaret❤️

Det er bare sånn at du skal få riktig hjelp. De var ikke så opptatt av selve diagnosen på meg, jeg måtte selv spørre hvilken diagnose jeg hadde etter lenge i behandling. Visste bare at jeg hadde psykose eller psykoselidelse.

Everybody skrev (25 minutter siden):

Det er bare sånn at du skal få riktig hjelp. De var ikke så opptatt av selve diagnosen på meg, jeg måtte selv spørre hvilken diagnose jeg hadde etter lenge i behandling. Visste bare at jeg hadde psykose eller psykoselidelse.

Var det psykiater eller psykolog som utredet deg eller hadde panss med deg? 

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan tenke meg hvordan du har det. Kjente på det samme før første timen på DPSen, men det gikk så fint. Noen ganger er diagnose en beroligende bekreftelse i ettertid. Man finner veien videre og riktig behandling. Ville bare dele erfaring med deg og gi deg litt perspektiv. Lykke til så masse❤️

Everybody skrev (1 time siden):

Var sykepleier som utredet.

Sykepleier som utreder schizofreni? Min psykolog sa at schizofreni var en så krevende diagnose å diagnostisere så den kunne ikke hun sette alene en gang den måtte diskuteres i team. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sykepleier som utreder schizofreni? Min psykolog sa at schizofreni var en så krevende diagnose å diagnostisere så den kunne ikke hun sette alene en gang den måtte diskuteres i team. 

Ja sykepleier utredet. Men det er alltid psykiater som setter selve diagnosen. Så det ble sikkert diskutert i team.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...