Gå til innhold

Hvordan tørr folk å ta ect?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Men ect funker vel bare dersom man er deprimert uten noen egentlig grunn. Om man er deprimert fordi man ikke har noe liv, ingen venner, ingen ting å gjøre på dagtid/kveldstid, ingen jobb så kan det jo ikke være noe vits. 

Anonymkode: 64df5...f1c

Den forsvunne diamanten skrev (2 timer siden):

Jeg er henvist til ect og er faktisk livredd for å ikke få det. Så jeg er mer redd for å ikke få det en å få det. Jeg er i en desperat situasjon og vet at jeg ender opp død hvis jeg ikke får det.

Så trist å høre...når får du svar, tror du? Hvor lenge har du vært syk?

Anonymkode: 5eb7b...553

Annonse

Den forsvunne diamanten skrev (11 timer siden):

Jeg er henvist til ect og er faktisk livredd for å ikke få det. Så jeg er mer redd for å ikke få det en å få det. Jeg er i en desperat situasjon og vet at jeg ender opp død hvis jeg ikke får det.

Der var jeg også. Desverre ble jeg litt bedre som innlagt, så da ble det ikke noe av. Absolutt ikke vært bra siden og tenker, tenk om hjernen hadde fått en "restart", da var i minste alt prøvd. Kom meg opp fra det verste, men sliter voldsomt med å komme lengre opp en det.

Anonymkode: 78570...165

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der var jeg også. Desverre ble jeg litt bedre som innlagt, så da ble det ikke noe av. Absolutt ikke vært bra siden og tenker, tenk om hjernen hadde fått en "restart", da var i minste alt prøvd. Kom meg opp fra det verste, men sliter voldsomt med å komme lengre opp en det.

Anonymkode: 78570...165

Jeg kom også opp fra det verste, men ikke lengre. Vurdert vedlikeholds-behandling?

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så trist å høre...når får du svar, tror du? Hvor lenge har du vært syk?

Jeg har signert på papirene til ect så tror jeg skal få det i løpet av neste uke :) Jeg har vært syk i 4-5 år men denne depresjonen jeg har nå har vart en mnd.

Den forsvunne diamanten skrev (8 minutter siden):

Jeg har signert på papirene til ect så tror jeg skal få det i løpet av neste uke :) Jeg har vært syk i 4-5 år men denne depresjonen jeg har nå har vart en mnd.

Så bra! Lykke til! Jeg har depresjon på 2.året. Bipolar? Jeg har BP2.

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så bra! Lykke til! Jeg har depresjon på 2.året. Bipolar? Jeg har BP2.

Jeg har schizofreni men får også depresjoner. Håper virkelig depresjonen din blir bedre❤️ takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...