Gå til innhold

Hvordan tørr folk å ta ect?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det koker med til det Kupton sier. Da det var aktuelt, følte jeg at jeg skyldte de rundt meg (og meg selv) å forsøke det ene jeg tenkte kunne hjelpe meg etter over 20 års slit hvor jeg hadde prøvd det som fantes av andre behandlingsformer. Angrer ikke et eneste sekund på den avgjørelsen. 

Jeg hadde flere ganger sett andre få svært god hjelp av det. Dessuten tenkte jeg tilbake på mitt første epilepsianfall. Det kom under en depresjon jeg følte meg bedre av fra dagen derpå. 

Det er absolutt ingen tvil om at det er både inngripende og krevende å gjennomgå, og dessverre får noen få uttalte bivirkninger. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kom også opp fra det verste, men ikke lengre. Vurdert vedlikeholds-behandling?

Anonymkode: 5eb7b...553

Kan spørre osykriater om det er et alternativ. Føler de er litt restriktive på akkurat det.

Anonymkode: 78570...165

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan spørre osykriater om det er et alternativ. Føler de er litt restriktive på akkurat det.

Anonymkode: 78570...165

Går du psykiater på dps? Jeg skal i oppfølgingssamtale neste mnd. Med ECT-team. Utfordringen min er nedsatt hukommelse og konsentrasjon etter behandlingene. Hva med deg?

Anonymkode: 5eb7b...553

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...