Gå til innhold

Hvilke forum er minst og mest interessante for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er mest på Psykiatri og Åpent. Og ellers hvis det er nye innlegg i de andre underforumene kan jeg gå inn og se der, men trening, ernæring og vektmestring og Dagbok er jeg så og si aldri innom. 

Anonymkode: 8655d...157

I tillegg til Åpent forum er det Trening, ernæring og vektmestring som er mest interessant for meg. :) 

Jeg legger egentlig ikke særlig merke til hvilken kategori et innlegg ler postet på. Jeg har blokket - husker ikke helt hva de het, humor og dagbok?, og åpner innlegg med overskrifter som fenger uavhengig av temakategori via «siste innlegg».

Endret av Kayia

Jeg leser stort sett det jeg finner mer interessant på forsiden, men har ikke særlig interesse for trening. Tror aldri jeg har lest en tråd om det. Og lite om vekt.

Det hender jeg går inn på dagbokforumet hvis det er noem av de jeg leser dagboken til der som jeg ikke har sett på forsiden på en stund. 

Endret av Kashmir

Annonse

Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg har blokkert det humorforumet, psykiatri og asperger-forumet, men det hender jeg svipper innom psykiatri og leser litt.

Jeg har også blokkert Asberger kommer jeg på  nå når du nevner det, men syns en del på psykiatri kan være interessant. Jeg leser svært få innlegg på vekt - om det er en egen kategori :) 

Jeg går også inn på «siste innlegg» og tar det derfra, men det er som oftest innlegg på Åpent som fenger. Vekt og trening er jeg ikke interessert i, og jeg styrer ofte unna Psyk - selv om overskriften i og for seg fenger. 

Jeg går inn på Siste innlegg, og velger derfra. Er mest interessert i Trening/ernæring/vekt og Åpent, men siden det er mange innlegg på Psykiatri, leser jeg mange av dem også. Samliv (eller hva den heter nå) var et veldig aktivt forum tidligere, og der leste jeg mye og skrev en del, men det er lite som skjer der nå. Leser også noen av Dagbøkene innimellom. Økonomi er forresten interessant - veldig fint at det ble et eget forum - men det er jo få innlegg der.

Annonse

Leser psykiatri bare og åpent. Har blokkert dagbok. Blir gal av å skulle lese om de som skriver hundrevis av sider om seg selv og sine problemer side opp og side ned så det orker jeg ikke. 

Anonymkode: ce8d9...a27

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Veldig mange som misliker autister her forstår jeg. Det passer forsåvidt også med observasjonene i det virkelige livet i virkeligheten der ute.

Anonymkode: 71ff8...209

Går det inn på deg? 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Veldig mange som misliker autister her forstår jeg. Det passer forsåvidt også med observasjonene i det virkelige livet i virkeligheten der ute.

Hvordan klarer du å tolke tråden til at "veldig mange misliker autister"?

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Øh? Nå ville autistene/aspergerne ha sitt eget forum så de ikke skulle spamme ned åpent forum med alle innleggene sine. Det har virkelig ingenting med å like eller ikke å like å gjøre.

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Som en med asperger selv så syns jeg det er mye bedre at folk velger vekk emnet om det ikke skulle interessere dem. Jeg har ikke skjult det, men går sjeldent inn fordi det bare er et ekkokammer av selvmedlidenhet og sutring.

Forøvrig så er det såpass lite aktivitet på det underforumet at for min del så kan det godt flettes inn i psykiatri igjen så lenge det ikke går tilbake slik det var med spam. Det var galt da folk uten autisme våget å svare, og jaggu er det galt nå også nå som folk uten autisme ikke svarer.

Dere blir bare aldri fornøyde.

Endret av hattifnattus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...