Gå til innhold

@kupton. Blir du glad i pasientene dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Håper og tror ingen behandler gjør det.

Anonymkode: af70d...5b2

Jeg måtte bytte behandler fordi min tidligere psykolog gikk av med pensjon. Den nye begynte å gråte i første time. Det ble også den siste.

Anonymkode: d9398...7a0

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg måtte bytte behandler fordi min tidligere psykolog gikk av med pensjon. Den nye begynte å gråte i første time. Det ble også den siste.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns det er verre med behandlere som ikke klarer å unngå å le av det en sier.. 

Anonymkode: f1f3f...ac7

Blir sjokkert.

En behandler skal være profesjonell, ikke medlidende eller hånende. 

Anonymkode: af70d...5b2

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vet du hvorfor hen gråt?

Anonymkode: fcd7b...2f2

Worriesome Plenty 2
Everybody skrev (1 time siden):

Kvinner gråter jo langt lettere enn menn, så er ikke sjokkert over at kupton ikke har gått.

Jeg tok raskt til tårene da jeg sepponerte  zoloft etter 17 år på. Rart å føle igjen. Det var bare de første ukene det gikk så langt.

Endret av Worriesome Plenty 2

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vet du hvorfor hen gråt?

Anonymkode: fcd7b...2f2

Hen mente det gjorde så vondt å høre om det jeg hadde opplevd. Og jeg hadde i grunnen bare kommet med en kjapp oppsummering av bakgrunnen for at jeg i sin tid var begynt i terapi, jeg var ikke emosjonelt berørt selv og gikk overhodet ikke i dybden. Bestillingen min til ny behandler var å finne bedre stressmestringsverktøy i en krevende jobbperiode. Mer stresset i etterkant 😅

Everybody skrev (59 minutter siden):

En behandler må stå i mot det å like eller ikke like en pasient. En behandler skal behandle.

Det er vell ikke så lett å behandle lenge de pasientene han ikke er glad i?

Anonymkode: 6d75a...70d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...