Gå til innhold

Dårlig dag. Våknet for 30 min siden og føler meg dritt, hvordan komme seg igjennom dagen på best mulig måte?

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nede psykisk nå for tiden, så jeg la meg i 21 tiden i går og våknet vel rundt kl 11 av at kommunen ringte fordi de skulle levere medisinene mine. Så la jeg meg på sofaen og våknet nå for 30 min siden. Har nå vært på butikken like ved her jeg bor og kjøpt middag og energidrikk som jeg spiser nå. Hva annet kan jeg gjøre for å komme meg igjennom dagen på best mulig måte? Har mest lyst til å bare legge meg og sove igjen...

Anonymkode: 98854...1cd

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er litt nede psykisk nå for tiden, så jeg la meg i 21 tiden i går og våknet vel rundt kl 11 av at kommunen ringte fordi de skulle levere medisinene mine. Så la jeg meg på sofaen og våknet nå for 30 min siden. Har nå vært på butikken like ved her jeg bor og kjøpt middag og energidrikk som jeg spiser nå. Hva annet kan jeg gjøre for å komme meg igjennom dagen på best mulig måte? Har mest lyst til å bare legge meg og sove igjen...

Vask badegulvet. Deretter gjør du ren dusjen. Lag middag (evt for i morgen), noe enkelt, men med næring. Så tar du kveld. Finn deg en serie/film. Da har du overlevd. Ikke tenk, bare gjør. Noen ganger kan helt konkrete små gjøremål være utmerket overlevelsesmedisin.

Endret av XbellaX
XbellaX skrev (1 minutt siden):

Vask badegulvet. Deretter gjør du ren dusjen. Lag middag (evt for i morgen), noe enkelt, men med næring. Så tar du kveld. Finn deg en serie/film. Da har du overlevd. Ikke tenk, bare gjør. Noen ganger kan helt konkrete små gjøremål være utmerket overlevelsesmedisin.

Takk! Skal gjøre det, leiligheten trenger virkelig en vask (og rydding osv sov) så det skal jeg gjøre. Er nok veldig bra å ha noe helt konkret å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...