Gå til innhold

Er det en bra tid på året for mange?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker de klare høstdagene, særlig hvis jeg rekker å få vært litt ute mellom jobb og mørke. Liker mindre våte tunge høstdager, men det påvirker meg ikke noe særlig. Er det ikke sånn normalt med innlegg her da? Det er jo ikke bare problemer som skal luftes på DOL - andre spørsmål og hverdagsglimt er like viktig!

Annonse

påskelilje skrev (55 minutter siden):

Jeg liker de klare høstdagene, særlig hvis jeg rekker å få vært litt ute mellom jobb og mørke. Liker mindre våte tunge høstdager, men det påvirker meg ikke noe særlig. Er det ikke sånn normalt med innlegg her da? Det er jo ikke bare problemer som skal luftes på DOL - andre spørsmål og hverdagsglimt er like viktig!

Jeg er enig, men nå har jeg funnet ut at disse regntunge dagene kan brukes til å legge seg under teppet på sofaen mens jeg ser serie. Verken hunden eller jeg har lyst ut når det plasker ned, så vi nyter varmen inne 😁 

Eneste jeg ikke liker med høsten er at det nærmer seg vinter, jeg synes januar spesielt, litt februar, er tunge. Spesielt dersom det ikke er snø, ikke for at jeg bruker snøen aktivt (er elendig på alt av ski), men det blir så mørkt uten. Vi hadde lite snø i fjor, da følte jeg at vinteren ble veldig lang og mørk. Vi mister sola helt i januar også, heldigvis kommer den tilbake litt etter litt utover februar.

Vi bestilte en uke ferie nå i november, den burde vi heller tatt i januar, men av ymse årsaker passet det best nå. Eller, trenger ikke være tur i januar heller, kan godt være nærmere våren eller tidlig vår, for da har jeg noe å se frem til. 

påskelilje skrev (1 time siden):

De klare, fine høstdagene med sol og flotte, sprakende høstfarger er nydelige! Men her har vi nå lenge hatt sterk overvekt av de grå, sure, våte, tunge... :( Nå ser det ut til at det skal bli bedre en liten stund og det føles godt! :D Fant frem den mellomtykke jakka i dag, for kaldt til skalljakke/regnjakke/allværsjakke nå, men for varmt til den tykke vinterjakka. Må se om jeg finner de tykkere skoene også, det rakk jeg ikke i dag tidlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...