Gå til innhold

Hvor mange med Bp2 her er i jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lavender skrev (14 minutter siden):

Jeg jobber 20%.

Er du ikke godt nok medisinert? Jeg bare spør fordi Kupton skrev at man skal "være oppe å hoppe" om man er riktig medisinert. Jeg strever med langvarig depresjon.

Anonymkode: 0672f...bd1

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du ikke godt nok medisinert? Jeg bare spør fordi Kupton skrev at man skal "være oppe å hoppe" om man er riktig medisinert. Jeg strever med langvarig depresjon.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal svare på det... Jeg har prøvd en del forskjellige medisiner og står per i dag på både stemningsstabiliserende, antipsykotika og antidepressiva, så sånn sett tror jeg at jeg er så godt medisinert som det er mulig for meg å bli?

lavender skrev (23 minutter siden):

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal svare på det... Jeg har prøvd en del forskjellige medisiner og står per i dag på både stemningsstabiliserende, antipsykotika og antidepressiva, så sånn sett tror jeg at jeg er så godt medisinert som det er mulig for meg å bli?

Ja, en skulle tro at du er riktig medisinert. Kan jeg spørre om grunnen til at du kun jobber 20%? Jeg jobber lite pga depresjoner.

Annonse

Jeg jobber fulltid med Bp2 ihvertfall. Føler det var det å bare sitte hjemme som var med å gjorde meg deprimert i utgangspunktet. Det er selvsagt slitsomt til tider, men jeg har alltid hatt en sterk psyke og får til det jeg virkelig vil. 

Anonymkode: eb621...e26

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg jobber fulltid med Bp2 ihvertfall. Føler det var det å bare sitte hjemme som var med å gjorde meg deprimert i utgangspunktet. Det er selvsagt slitsomt til tider, men jeg har alltid hatt en sterk psyke og får til det jeg virkelig vil. 

Anonymkode: eb621...e26

Er du medisinert? Prøver ut medisiner nå, men føler meg mye verre nå enn på lenge. Kan være tilfeldig siden medisiner er under opptrapping og ikke bør  virke ennå. Men rart sammentreff. Er vant med å være deprimert noen måneder i året. Sykemeldt kanskje 3-4 uker i året. 

Sykemelding og det å bare gå hjemme er helt bånn i bøtta. Men føler meg for dårlig for jobb også. Dette er bare dag 2...

Anonymkode: cd771...49a

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, en skulle tro at du er riktig medisinert. Kan jeg spørre om grunnen til at du kun jobber 20%? Jeg jobber lite pga depresjoner.

Jeg er var for stress, blir det for mye fungerer jeg veldig dårlig. Også har jeg også hatt perioder med depresjon og suicidalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...