Gå til innhold

Hva tror dere skjedde Maura Murray?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Det var klage på at det var stille her. Så jeg kan gjøre et forsøk. 
Jeg liker Truecrime. 
Hva slags forklaring har dere på at noen som virker helt normal, har gode karakterer, kjæreste, venner, familie bare plutselig forsvinner? Bilen ble funnet kræsjet, forlatt med mobiltelefonen, pensum, masse alkohol. Ingen lik ble noen gang funnet. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475664-hva-tror-dere-skjedde-maura-murray/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kidnapping kanskje?

Anonymkode: 0c43d...8b8

Ja, men… hva er sannsynligheten for å bli kidnappet akkurat når du er ute alene? Det er alltid dette som er konklusjonen når noen forsvinner sporløst. Man kunne tro at så fort du går ut alene som kvinne så blir du kidnappet. Har folk sånne drifter? Eller hva enn man skal med et kidnappingsoffer.
Jeg har aldri tatt noen forholdsregler sånn sett. Jeg har gått alene ute så mange ganger, aldri har noen gjort noe forsøk på å kidnappe meg. 

Alle har hemmeligheter, men noen flere eller større enn andre.

Ingenting overrasker meg når det gjelder hva mennesker kan gjøre og la være å gjøre. Hun kunne fint hatt en viss fremtreden og fasade. Vi er litt mer kompliserte enn vi kanskje liker å tro? 

Endret av Kashmir
UtakknemligDiva skrev (6 timer siden):

Det var klage på at det var stille her. Så jeg kan gjøre et forsøk. 
Jeg liker Truecrime. 
Hva slags forklaring har dere på at noen som virker helt normal, har gode karakterer, kjæreste, venner, familie bare plutselig forsvinner? Bilen ble funnet kræsjet, forlatt med mobiltelefonen, pensum, masse alkohol. Ingen lik ble noen gang funnet. 

Det kan ha vært en kidnapping, hun kan ha fått en hodeskade under kollisjonen og virret seg langt unna og dødd der og aldri blitt funnet, det kan ha vært en nøye planlagt forsvinning fra hennes side. Det finnes jo eksempler på folk som har forsvunnet av egen vilje og blir mer eller mindre tilfeldig oppdaget mange år senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...