Gå til innhold

Er så redd for å være til bry at det går utover meg selv

Anbefalte innlegg

Behandler skulle ringe meg onsdag for 2 uker siden. Jeg har ikke hørt noe fra han ennå og tør heller ikke ringe poliklinikken og høre fordi jeg er så redd for å være til bry. Men merker jeg fungerer dårligere nå for tiden (ikke nødvendigvis bare fordi jeg ikke har timer med behandler men). Så det går jo bare utover meg selv.

Noen i samme båt? Hvordan kan jeg tenke for å klare å ta kontakt?

Anonymkode: b62c4...42c

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen, men jeg tar kontakt når det har gått over 1 uke siden lovet telefonsamtsamtale. Har en psykriater som er mer glemsk enn meg, så forstår jo psykiateren glemmer

For min del hjalp det å bli over 40. Man blir flinkere med det meste med årene faktisk.

Anonymkode: 4368b...cda

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjenner meg igjen, men jeg tar kontakt når det har gått over 1 uke siden lovet telefonsamtsamtale. Har en psykriater som er mer glemsk enn meg, så forstår jo psykiateren glemmer

For min del hjalp det å bli over 40. Man blir flinkere med det meste med årene faktisk.

Godt du klarer ta kontakt likevel. Jeg burde vel bare hoppe i det og ringe? Hvis ikke kan jeg jo risikere at det blir lenge før jeg hører noe...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Godt du klarer ta kontakt likevel. Jeg burde vel bare hoppe i det og ringe? Hvis ikke kan jeg jo risikere at det blir lenge før jeg hører noe...

Hopp i det!

Anonymkode: a9b1c...3a8

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hopp i det ja. Hvis du glemmer noe og andre ringer deg, føler du de er til bry?

Hjelper ofte å snu situasjoner å se rtng fra hvordan man selv hadde tatt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...