Gå til innhold

Bør de som sliter med depresjon/bipolare ta magnesium-tilskudd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Stemmer det at magnesium kan ha god effekt og være forebyggende for søvn, angst og depresjon?

Anonymkode: 5748f...61e

Nei, det stemmer ikke. De som i blodprøver har fått påvist magnesiummangel bør ta stoffet etter anbefaling fra lege. Andre trenger ikke ta det.

kupton skrev (22 minutter siden):

Nei, det stemmer ikke. De som i blodprøver har fått påvist magnesiummangel bør ta stoffet etter anbefaling fra lege. Andre trenger ikke ta det.

Takk - det er det jeg har antatt, og derfor sagt at jeg skal tenke på saken når jeg har fått det varmt anbefalt av en person som sterkt tror på behandling av all slags ekstra tilskudd av vitaminer og mineraler. Selv tar jeg kun det legen anbefaler.

E.S.

Anonymkode: 62395...f3b

Jeg begynte å ta det for å sjekke om det kunne stemme da jeg skifter fort og ofte. Men ble deprimert og gikk over til å sove mindre og vips på vei oppover.

En medisin som forebygger tretthet for meg som blir hypoman av lite søvn er nok ingen god ide.

Anonymkode: dcd8e...9a9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...