Gå til innhold

Hva leser dere i helgen da?

Anbefalte innlegg

Jeg storkoser meg med Lars Mytting "Skråpånatta" - det er så deilig å ha en bok som man både vil lese ut med en gang, men også vil drøye leeeenge og kose seg med fordi den er så fantastisk god! Jeg kan jo alltids begynne på trilogien på nytt - den tåler å leses om igjen denne. :) 

Hva leser dere andre i helgen da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475718-hva-leser-dere-i-helgen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (36 minutter siden):

Jeg storkoser meg med Lars Mytting "Skråpånatta" - det er så deilig å ha en bok som man både vil lese ut med en gang, men også vil drøye leeeenge og kose seg med fordi den er så fantastisk god! Jeg kan jo alltids begynne på trilogien på nytt - den tåler å leses om igjen denne. :) 

Jeg er straks ferdig med å høre Hekneveven. Startet med Søsterklokkene tidligere i uka. Alltid litt skeptisk når forfatter selv leser, men her er det perfekt. Glad for at jeg fremdeles har Skråpånatta igjen. 

Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg kjenner meg igjen. Det er en sorg når bøker tar slutt iblant.

Derfor elsker jeg John Irving. For da  er det greit historien slutter 😀

Annonse

Vhanja skrev (44 minutter siden):

Fikk den nyeste boka av Erlend Loe i bursdagsgave fra samboer. Vet ikke om jeg får begynt på den i helga, men gleder meg. Elsker Erlend Loe.

Jeg koste meg med "Forhandle med virkeligheten - ett år på hjul", men utover den er han i overkant sær for meg. Leste "Helvete" i fjor, den begynte bra, men ble temmelig spesiell! 😂 "Iunker og Giæver" var litt langdryg selv om det er en liten bok.

Lillemus skrev (53 minutter siden):

Jeg koste meg med "Forhandle med virkeligheten - ett år på hjul", men utover den er han i overkant sær for meg. Leste "Helvete" i fjor, den begynte bra, men ble temmelig spesiell! 😂 "Iunker og Giæver" var litt langdryg selv om det er en liten bok.

Hans "L" har en av de beste åpningsreplikker jeg har lest og som gjorde meg fascinert fra første øyeblikk.

"Vi er den generasjonen som ikke bygde landet."

Annonse

Everybody skrev (Akkurat nå):

Den boka tenkte jeg også at jeg skulle lese. Har fulgt bloggen hennes en stund.

Everybody skrev (3 minutter siden):

Satte den også på leselista, dessverre finnes den ikke på Storytel ennå, men kanskje den kommer der også snart. :) 

• 2 uker senere...
Everybody skrev (På 21.10.2023 den 18.03):

Veldig bra bok, snart ferdig med den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...