ISW Skrevet 20. august Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hei! Jeg er også utestengt fra KG på livstid grunnet noe jeg selv ikke fattet jeg at jeg gjorde galt. Aldri ett stygt ord til noen, men antar det var pga spekulasjoner. Spm om hvor i landet en person bodde fordi jeg selv fikk spm om det?! Irriterende, føltes som visse folk hatet meg der inne. Kan man aldri lage ny bruker med ny mobil? Anonymkode: 2853a...065 Jeg tenker i utgangspunktet (som @Osten også skrev) at jeg sliter litt med å forstå alle disse som har blitt utestengt fra Kvinneguiden på livstid pga bagateller. Nå skal jeg ikke generalisere ut fra meg selv, men jeg fikk en gang en påminnelse der pga regelbrudd (jeg var generelt litt hissig). Jeg forsto det, beklaget, og rettet meg etter det. Etter det har jeg kun fått hyggelige meldinger fra admin der inne. Med mindre du gjør noe ekstremt grovt, skal det ikke være mulig å bli permanent utestengt som første tiltak. Med ekstremt grove ting er f.eks. å oppfordre til selvmord, hylle terror, eller tilsvarende helt hårreisende ting å skrive. De som føler seg urettferdig behandlet bør sende en mail til forumansvarlig og forklare situasjonen, og dokumentere at de ikke har gjort grove regelbrudd. Men - igjen - mange som er utestengt fra KG kommer hit. En del av de har en opptreden her som gjør at jeg ekstremt godt skjønner hvorfor de ble utestengt der (men igjen, jeg skal ikke generalisere). 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august ISW skrev (På 20.8.2026 den 7.57): Jeg tenker i utgangspunktet (som @Osten også skrev) at jeg sliter litt med å forstå alle disse som har blitt utestengt fra Kvinneguiden på livstid pga bagateller. Nå skal jeg ikke generalisere ut fra meg selv, men jeg fikk en gang en påminnelse der pga regelbrudd (jeg var generelt litt hissig). Jeg forsto det, beklaget, og rettet meg etter det. Etter det har jeg kun fått hyggelige meldinger fra admin der inne. Med mindre du gjør noe ekstremt grovt, skal det ikke være mulig å bli permanent utestengt som første tiltak. Med ekstremt grove ting er f.eks. å oppfordre til selvmord, hylle terror, eller tilsvarende helt hårreisende ting å skrive. De som føler seg urettferdig behandlet bør sende en mail til forumansvarlig og forklare situasjonen, og dokumentere at de ikke har gjort grove regelbrudd. Men - igjen - mange som er utestengt fra KG kommer hit. En del av de har en opptreden her som gjør at jeg ekstremt godt skjønner hvorfor de ble utestengt der (men igjen, jeg skal ikke generalisere). Jeg fikk ingen svar på hva jeg gjorde galt. Det stod kun at jeg hadde gjort et regelbrudd på første. Andre gang stod det at jeg gjentok regelbrudd uten å informere meg hva det gjalt. 3 gang stod at jeg fortsatte å gå imot retningslinjene og at de fortsatt så regelbrudd. Jeg har da aldri gjort noe krenkende. Tilslutt utestengelse pga « flere regelbrudd» Hadde vært fint om de viste meg linjen jeg har skrevet som har gjort de så dømmende. Konstruktivt svar og kritikk er fin ting. Anonymkode: 2853a...065 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2026 den 7.15): Hei! Jeg er også utestengt fra KG på livstid grunnet noe jeg selv ikke fattet jeg at jeg gjorde galt. Aldri ett stygt ord til noen, men antar det var pga spekulasjoner. Spm om hvor i landet en person bodde fordi jeg selv fikk spm om det?! Irriterende, føltes som visse folk hatet meg der inne. Kan man aldri lage ny bruker med ny mobil? Anonymkode: 2853a...065 Det kan du, med ny mail adresse og ny bruker profil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Musikk skrev (Akkurat nå): Det kan du, med ny mail adresse og ny bruker profil. Reglene sier at det ikke er lov. Anonymkode: a7f40...da1 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg fikk ingen svar på hva jeg gjorde galt. Det stod kun at jeg hadde gjort et regelbrudd på første. Andre gang stod det at jeg gjentok regelbrudd uten å informere meg hva det gjalt. 3 gang stod at jeg fortsatte å gå imot retningslinjene og at de fortsatt så regelbrudd. Jeg har da aldri gjort noe krenkende. Tilslutt utestengelse pga « flere regelbrudd» Hadde vært fint om de viste meg linjen jeg har skrevet som har gjort de så dømmende. Konstruktivt svar og kritikk er fin ting. Anonymkode: 2853a...065 Fikk aldri helt svar jeg heller😔hun jeg diskuterte med er aktiv og frekk ennå. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Reglene sier at det ikke er lov. Anonymkode: a7f40...da1 Ja, du kan bli tatt i dette😉har lest om folk som har kommet inn igjen på den måten. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august (endret) Kan KG og Doktoronline anmelde oss til politiet? vis de har mail og navna våres i databasen💭 Endret 22. august av Musikk 0 Siter
Everybody Skrevet 23. august Skrevet 23. august Musikk skrev (55 minutter siden): Kan KG og Doktoronline anmelde oss til politiet? vis de har mail og navna våres i databasen💭 Man må ikke oppgi sitt ekte navn når man registrerer seg. Hvis det virkelig er noe alvorlig straffbart kan admin melde fra til politiet og gi ip adressen til brukeren. Så må politiet kontakte internettleverandøren for å finne ut hvem som eier ip adressen. En ip adresse er heller ikke et helt sikkert spor for hvem som skriver et innlegg. Flere personer kan bruke samme internettforbindelse, VPN, bedriftsnett, offentlige nettverk eller delte IP-adresser. Noen bruker jo også sitt ekte navn i eposten de registrerer seg med som kan gjøre deg lettere å spore opp. 1 Siter
Admin Skrevet 23. august Skrevet 23. august Ved brudd på norsk lov kan vi melde det videre til politiet, men vi anmelder ikke på vegne av andre. Det er opplyst i retningslinjene til alle forumene Egmont eier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september Skrevet 5. september Hva er brudd på norsk lov, eksempelvis? Anonymkode: 2853a...065 0 Siter
Glitter Skrevet 5. september Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hva er brudd på norsk lov, eksempelvis? Anonymkode: 2853a...065 For eksempel hvis noen prøver å selge narkotika via KG. 0 Siter
ISW Skrevet 5. september Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er brudd på norsk lov, eksempelvis? Anonymkode: 2853a...065 Det enkle svaret er at det kan du finne ut ved å lese alle paragrafene i Straffeloven. Men i forumkontekst vil jeg tro at de mest relevante er: - Kjøp/salg av illegale varer eller reklame for illegale varer. - Trusler - Rasisme og hets - Liberale holdninger til pedofili eller terrorisme - Oppfordringer til lovbrudd - Oppfordringer til selvmord, selvskading, drap eller vold - Kjøp/salg av sex 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september Skrevet 5. september ISW skrev (4 timer siden): Det enkle svaret er at det kan du finne ut ved å lese alle paragrafene i Straffeloven. Men i forumkontekst vil jeg tro at de mest relevante er: - Kjøp/salg av sex Salg av sex er da ikke ulovlig? Anonymkode: f649d...454 0 Siter
Musikk Skrevet 5. september Skrevet 5. september Store krangler ikke lov på KG, du må ikke ha dine egne meninger du må følge flokken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september Skrevet 5. september Musikk skrev (36 minutter siden): Store krangler ikke lov på KG, du må ikke ha dine egne meninger du må følge flokken. Det er tull. Det er mange ulike meninger på KG. Man må bare formidle dem på en måte som er innenfor reglene. Anonymkode: 517a7...4da 0 Siter
Lady HM Skrevet 5. september Skrevet 5. september Musikk skrev (1 time siden): Store krangler ikke lov på KG, du må ikke ha dine egne meninger du må følge flokken. Jeg kan skrive under på at det er fullt lovlig å ha egne meninger - jeg går som regel alltid mot strømmen og har per dags dato ikke engang fått en advarsel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september Skrevet 5. september Jeg er utestengt jeg også og jeg vet ikke hvorfor. Anonymkode: 72e9b...d03 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september Skrevet 5. september Musikk skrev (1 time siden): Store krangler ikke lov på KG, du må ikke ha dine egne meninger du må følge flokken. Enig. Får heller ikke svar på hvilken regel jeg har brutt. Anonymkode: 72e9b...d03 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september Skrevet 5. september Admin skrev (På 23.8.2026 den 8.06): Ved brudd på norsk lov kan vi melde det videre til politiet, men vi anmelder ikke på vegne av andre. Det er opplyst i retningslinjene til alle forumene Egmont eier. Men de utestenger der selv om det ikke står i reglene. Dessverre skjedd med meg. Anonymkode: 72e9b...d03 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er utestengt jeg også og jeg vet ikke hvorfor. Anonymkode: 72e9b...d03 På livstid? Jeg er etter visstnok flere regelbrudd. Uten at jeg vet hvorfor?! Var verken kvass eller krenkende mot noen, kunne nok heller bli litt sur om det var mye ensformig press mot en person. Eller rettere sagt personangrep. Mange av de samme gikk imot, rottet seg. Anonymkode: 2853a...065 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.