ISW Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hei! Jeg er også utestengt fra KG på livstid grunnet noe jeg selv ikke fattet jeg at jeg gjorde galt. Aldri ett stygt ord til noen, men antar det var pga spekulasjoner. Spm om hvor i landet en person bodde fordi jeg selv fikk spm om det?! Irriterende, føltes som visse folk hatet meg der inne. Kan man aldri lage ny bruker med ny mobil? Anonymkode: 2853a...065 Jeg tenker i utgangspunktet (som @Osten også skrev) at jeg sliter litt med å forstå alle disse som har blitt utestengt fra Kvinneguiden på livstid pga bagateller. Nå skal jeg ikke generalisere ut fra meg selv, men jeg fikk en gang en påminnelse der pga regelbrudd (jeg var generelt litt hissig). Jeg forsto det, beklaget, og rettet meg etter det. Etter det har jeg kun fått hyggelige meldinger fra admin der inne. Med mindre du gjør noe ekstremt grovt, skal det ikke være mulig å bli permanent utestengt som første tiltak. Med ekstremt grove ting er f.eks. å oppfordre til selvmord, hylle terror, eller tilsvarende helt hårreisende ting å skrive. De som føler seg urettferdig behandlet bør sende en mail til forumansvarlig og forklare situasjonen, og dokumentere at de ikke har gjort grove regelbrudd. Men - igjen - mange som er utestengt fra KG kommer hit. En del av de har en opptreden her som gjør at jeg ekstremt godt skjønner hvorfor de ble utestengt der (men igjen, jeg skal ikke generalisere). 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.