Admin Skrevet mandag kl 07:12 Skrevet mandag kl 07:12 AnonymBruker skrev (På 5.9.2026 den 23.14): Men de utestenger der selv om det ikke står i reglene. Dessverre skjedd med meg. Anonymkode: 72e9b...d03 Du kan bruke kontakt oss knappen i f.eks dette forumet om du var registrert med samme e-posten og etterspørre hvorfor du er utestengt. 0 Siter
Musikk Skrevet tirsdag kl 00:32 Skrevet tirsdag kl 00:32 Lady HM skrev (På 5.9.2026 den 22.52): Jeg kan skrive under på at det er fullt lovlig å ha egne meninger - jeg går som regel alltid mot strømmen og har per dags dato ikke engang fått en advarsel. Heldig du er🙂 0 Siter
Musikk Skrevet tirsdag kl 00:33 Skrevet tirsdag kl 00:33 AnonymBruker skrev (På 5.9.2026 den 21.57): Det er tull. Det er mange ulike meninger på KG. Man må bare formidle dem på en måte som er innenfor reglene. Anonymkode: 517a7...4da Ok. Sikkert det jeg gjorde feil dette med formidle innenfor reglene til KG. 0 Siter
Musikk Skrevet tirsdag kl 00:41 Skrevet tirsdag kl 00:41 (endret) Noen KG medlemer kan skrive nedlatende uten noen konsekvenser. Dette ser dere på Rampelyse/kjendiser. Endret tirsdag kl 00:42 av Musikk 0 Siter
Lady HM Skrevet tirsdag kl 11:40 Skrevet tirsdag kl 11:40 Musikk skrev (11 timer siden): Heldig du er🙂 Jeg er jo ikke heldig, men jeg bryter ikke reglene. Å følge strømmen når det kommer til meninger, er selvfølgelig ikke en regel. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.