Gå til innhold

La du på deg av Litium?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg gjorde det. Gikk opp 20kg på 1 år og drikker ikke sukkerdrikker, så ikke pga det. Ble mer sulten, dog ikke ulvehunger sulten. Så kunne nok holdt igjen, men var ikke der emosjonelt til at jeg klarte det.

Nå går jeg sakte nedover igjen.

Anonymkode: 3d9ac...1fc

Annonse

Glitter skrev (43 minutter siden):

Nei. Har lagt masse på meg, men ikke pga Litium. 

Jeg la på meg 40 kg av Zyprexa pga ulvehunger. Vet ikke ennå om jeg skal gå på Litium eller ikke, men er redd for ytterligere vekt-oppgang.

Anonymkode: 92d6b...3d1

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg la på meg 40 kg av Zyprexa pga ulvehunger. Vet ikke ennå om jeg skal gå på Litium eller ikke, men er redd for ytterligere vekt-oppgang.

Ja skjønner det, men Zyprexa er vel sånn sett en versting. 

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Kan en medisin gi ulvehunger får jeg det. Ble mer sulten av lithium. Men langt i fra ulvehunger. Hadde jeg blitt stabil på de hadde jeg klart å holde vekten.

Anonymkode: 3d9ac...1fc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...