AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 Del Skrevet 25. oktober 2023 Selv synes jeg at jeg merker andre sitt på jobb. Men det kan man vel aldri vite sikkert? Noen ganger hvis man synes alle andre er sure, er det man selv som er sur, er det noe som heter. Men jeg kan føle dette på andre selv om jeg selv i utgangspunktet ikke er sur. I går hadde jeg er litt forferdelig dag. Ikke som at jeg var veldig sint og tung, men heller smådeprimert og avflatet. Liksom ikke helt tilstede. Dårlig konsentrasjon, misforstod, og hadde en veldig dårlig start på dagen.. sånn uflaks dag. På slike dager har jeg angst fordi jeg føler jeg tiltrekker meg uhell. Som om det er noe levende i luften som sender uhell til meg. Jeg føler alle, i det minste noen er ute etter å ta meg på noe. Men jeg vet bare ikke hvem, så jeg blir så obs på alle, og holder avstand når jeg kan. Jeg er ikke imøtekommende på slike dager, fordi jeg føler alt jeg gjør blir feil. Men jeg passer jo på oppførselen min. Jeg hilser, gjør det jeg skal og er ikke ufin på noen måte. Men hvordan vet man egentlig om man skjuler sitt stemningsleie? Hvor uprofesjonelt er det om andre merker at jeg ikke er like på topp? Selv blir jeg ikke irritert på andre når de ikke er like blide.. for det er jo menneskelig å ha veldig dårlige perioder. Men jeg har bare masse angst i slike perioder, fordi jeg føler verden hater meg. Jeg er rett og slett redd. Jeg skjønner ikke hvorfor dette bare plutselig skjer. Anonymkode: 08a8c...191 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475776-hvordan-vet-jeg-om-andre-merker-stemningsleiet-mitt-p%C3%A5-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 (endret) Det er vel dine egne følelelser og ditt syn på deg selv du overfører til andre? Og så MÅ det ikke være sånn at "de amdre har rett" og du tar feil. Bare sier det. Det kommer helt an på setting, miljø og gruppe. Men du virker noe paranoid da, og blir vel det i dårlige petioder og på dårlige dager. Tror neppe mange "avslører" deg hvis du opptrer greit 🙂 Endret 27. oktober 2023 av Kashmir 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475776-hvordan-vet-jeg-om-andre-merker-stemningsleiet-mitt-p%C3%A5-jobb/#findComment-4214893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.