Gå til innhold

Psykologen sendte meg link på facebook

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Er du venn med ham der? 

Eller bare tagget han deg og sendte? 

Jeg vet ikke helt om jeg skjønner.

Vi er ikke venner der, han sendte det på melding (messenger).

Anonymkode: 2b2f2...482

Annonse

Everybody skrev (Akkurat nå):

Ja det er greit.

Så bra, regnet vel egentlig med han ikke hadde gjort det om det ikke var greit. Men man vet jo aldri sikkert sant? Og reglene virker veldig strenge på dette? Men om jeg skriver tilbake (feks. "god artikkel, kjenner meg igjen i den") er det ikke greit?

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi er ikke venner der, han sendte det på melding (messenger).

Ja, men da syns jeg at det var omtenksomt! Han tenkte at dette burde nettopp du lese, og så : hvor finner jeg ham/ henne nå? Jo, på FB.

🙂 Det hadde jeg satt pris på. 

Kashmir skrev (12 minutter siden):

Ja, men da syns jeg at det var omtenksomt! Han tenkte at dette burde nettopp du lese, og så : hvor finner jeg ham/ henne nå? Jo, på FB.

Sant. Men hva tenker du om det å svare, kan jeg sende ett svar tilbake?

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det greit om behandler skriver meldinger på Messenger da? Som hei hvordan går det, her er det bare bra osv

Anonymkode: eb280...00a

Det vil jeg ikke si er greit.

Anonymkode: 449c7...ac2

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er det greit om behandler skriver meldinger på Messenger da? Som hei hvordan går det, her er det bare bra osv

Nei, det blir som om vefkommende er kontaktsøkende, og at den som mottar en sånn melding føler seg forpliktet til å "vise hensyn" eller "omtanke" 

Å få noe relatert til jobben blir noe helt annet. 

Endret av Kashmir
Kashmir skrev (3 timer siden):

Enig med @Kashmir her. Jeg hadde også satt pris på det og ment at det var omtenksomt. 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvor går grensen da? Å sende en link er greit men å skrive hei hei er du ok, er ikke greit. Hva sier lovverket? 

Det er vel ikke noe lovverk. De har etiske retningslinjer da, og bruker vel skjønn.

Hvorfor lurer du så mye på dette? Nå viste jo bare psykologen service og senĺdte deg noe ifb jobben han gjør, og der var snilt av ham å gjøre det.

Hvis du har det ekstra tøft eller det har skjedd noe veldig vanskelig, eller at dere har en avtale, så er det ikke akkurat kriminelt at en behandler spør hvordan det går.

En helt random meld blir rart. 

Endret av Kashmir

At en behandler søker meg opp på sosiale medier for å sende meg en lenke er ikke greit.

Langt over hva jeg synes er greit. Behandlere har mobilnummeret mitt og kan ringe å spørre om det er greit de sender en link til meg på sms.

Anonymkode: a5206...e88

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...