Gå til innhold

Psykologen sendte meg link på facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvor går grensen da? Å sende en link er greit men å skrive hei hei er du ok, er ikke greit. Hva sier lovverket? 

Anonymkode: eb280...00a

Når en behandler søker deg opp på Internett har det i mine øyne gått fra profesjonelt til forsøk på noe annet. 

Anonymkode: a5206...e88

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Når en behandler søker deg opp på Internett har det i mine øyne gått fra profesjonelt til forsøk på noe annet. 

Anonymkode: a5206...e88

Enig. Her mener majoriteten likevel at å få en artikkel på Messenger bare er flott og profesjonell omsorg. En setning er visst noe annet. Jeg mener at alt som kommer uavtalt fra en proff behandler til en pas i innboksen på Messenger, er uproft. Om den artikkelen er veldig relevant for pas kan behandler skrive den ut og gi den på neste time eller oppfordre pasienten til å søke den opp.

Anonymkode: eb280...00a

Er enig med vedkommende over her om at dette er absolutt ikke greit. De burde ikke søke opp pasienter på facebook. Og han burde heller skrevet ut artikkelen og gitt den i timen. 

Var dette en ganske ung psykolog? 

Anonymkode: 40840...d4f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...