Gå til innhold

Hva hadde du syntes var interessant å lese om på en blogg om psykisk helse?

Anbefalte innlegg

Hva hadde du syntes var interessant å lese om på en blogg om psykisk helse? (Som er skrevet av en helt vanlig pasient). Er jo ikke så mange som blogger lenger, men tenkte bare det ville være kjekt å ha ett sted å uttrykke meg og kanskje bidra til mer åpenhet og spre informasjon. Samtidig ønsker jeg jo gjerne å skrive om tema og ting som folk finner interessant å lese om. 

Anonymkode: bb100...2cb

Fortsetter under...

Som bipolar så ønsker jeg så klart å lese om det. Andres opplevelser av det er veldig interessant for meg da jeg ikke kjenner andre  med samme diagnose, og det ikke finnes gruppetimer her jeg bor.

Derfor jeg er her inne. Høre hva andre opplever.

Nå er nok jeg i overkant interessert i psyken og leser mye om den, så alt ang psykdommer ville jeg nok lest om.

Anonymkode: 2dfa4...586

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...