AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 2 minutes ago, AnonymBruker said: Er nettopp disse tingene jeg frykter. For ikke altfor lenge siden fikk jeg en bekymringsmelding (i bv) på meg fordi jeg hos en annen behandler (som også var ny og jeg var hos to timer...) satte ord på følelsen av apati, problemer med tilstedeværelse emosjonelt og frakoblethet, at jeg switcher mellom ulike modus å være og føle på. Hadde ikke klart å snakke med noen om dette før, så var ganske nedtur at behandler sendte melding uten å si noe til meg eller på noen som helst måte gi tegn til bekymring. Min tillit til helsevesenet er sterkt svekket. Saken ble for øvrig henlagt etter noen telefonsamtaler som var veldig opprørende og stressende og bare gjorde min helsesituasjon betydelig verre (!), og at jeg til slutt samtykket til at de kunne forhøre seg med lærerne til barna. De var NULL bekymret. Synes det er vilt at man blir meldt på grunnlag av at man er deprimert og sliter med med dette, men fortsatt kan sette ord på det og reflektere rundt egne feil. Fikk ingen tilbud om noen som helst hjelp, men bekymringsmelding fikk jeg. Blir sint bare jeg tenker på det nå. Den behandleren var forresten del av noe helse og arbeid greier og avsluttet meg uansett etter de to timene fordi han mente jeg måtte til dps istedenfor til han. Hadde kanskje én time før sommeren og fire nå i høst. Nå orker jeg ikke dra dit fordi jeg ikke vil ut og når jeg er der kan jeg ikke si hva som foregår i frykt for å bli meldt igjen (pga følelsene, ikke pga handlinger. I praksis tar jeg godt bare på barna, men det er slitsomt å være deprimert og ha det ansvaret) og slikt sett ende med å ikke bli tatt på alvor. Min nåværende behandler synes sikkert det er rart at jeg får lov til å gå dit når jeg fungerer så bra. Nå har jeg ikke vært der på en måned og ringer bare til resepsjonen og sier jeg er syk, som jo stemmer. Jeg vet at Quetapin er antipsykotika i større doser, så må si jeg også har tanker om snikmedisinering, altså med vilje utelatt informasjon til meg derfra for at jeg skal ta antipsykotika istedenfor imovane, sånn for å unngå trøbbel eller noe. Men jeg har aldri vært psykotisk. Står ikke noe i papirer og aldri har noen sagt det til meg heller, so what the hell. Jeg skjønner ikke hvor jeg har dem eller hvordan de vurderer min situasjon , om de i det hele tatt har gjort det foruten å se at jeg i teorien oppfyller noen bp2 kriterier. De virker liksom usikre og famlende, og nå skal det medisineres ut fra de antagelsene der. Nei. Nå blir jeg bare veldig irritert når jeg tenker over det. Forventer ikke at de kan tingene sine når ikke jeg kan mine heller, men blir irritert over situasjonen og jeg har ikke tillit til at de er kompetente. Anonymkode: b2154...482 Hvor høy dose skal du ta? 25 mg vil ikke gi deg antipsykotisk effekt i hvert fall. Anonymkode: a1255...745 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor høy dose skal du ta? 25 mg vil ikke gi deg antipsykotisk effekt i hvert fall. Anonymkode: a1255...745 Jeg kan ta 1-4 etter behov. Dvs. max 100. Anonymkode: b2154...482 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg kan ta 1-4 etter behov. Dvs. max 100. Anonymkode: b2154...482 Det vil ikke gi deg antipsykotisk effekt. Anonymkode: a1255...745 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Du vet vel også at for mye bruk av innsovningstabletter kan gi deg søvnproblemer? Jeg ser ingen problem med å i hvert fall prøve ut Quetiapine. Anonymkode: a1255...745 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vil ikke gi deg antipsykotisk effekt. Anonymkode: a1255...745 Ok. Men vil ikke ta dem uansett. Gidder ikke mer fraværenhet, depresjon eller hangover. Det er jo problemer jeg har allerede og ønsker bli kvitt... takk for info uansett. Vet ikke hva som er høy eller lav dose på det der..jeg klarer visst å rante rundt på forum men ikke drive research. Anonymkode: b2154...482 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Ok. Men vil ikke ta dem uansett. Gidder ikke mer fraværenhet, depresjon eller hangover. Det er jo problemer jeg har allerede og ønsker bli kvitt... takk for info uansett. Vet ikke hva som er høy eller lav dose på det der..jeg klarer visst å rante rundt på forum men ikke drive research. Anonymkode: b2154...482 Men innsovningstabletter gir jo hangover de og. Kanskje best å prøve uten da om du ikke vil, er vel ingen som tvinger deg? Anonymkode: a1255...745 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du vet vel også at for mye bruk av innsovningstabletter kan gi deg søvnproblemer? Jeg ser ingen problem med å i hvert fall prøve ut Quetiapine. Anonymkode: a1255...745 Har hatt søvnproblemer siden jeg var barn og hatt imovane som behovsmedisin siden starten av 20 årene. Jeg er utlært på søvnhygiene. Hver gang noen nye trykker et forbannet ark med "10 råd om søvnhygiene" får jeg lyst til å gi dem et klapp i fjeset. Men gjør ikke det da. Men jo da. Anbefaler ikke medisiner til folk som ikke trenger dem. Anonymkode: b2154...482 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men innsovningstabletter gir jo hangover de og. Kanskje best å prøve uten da om du ikke vil, er vel ingen som tvinger deg? Anonymkode: a1255...745 Nei. Jeg har aldri hangover av dem. Kanskje andre har. Anonymkode: b2154...482 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Jeg har aldri hangover av dem. Kanskje andre har. Anonymkode: b2154...482 Og jo. Livet og jobben tvinger meg. Anonymkode: b2154...482 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg tar innsovningstabletter når jeg trenger dem, men det er ikke hver dag. Det virker som om du har havnet inn i en så ond sirkel at du har ødelagt søvnen din med tablettene (du har allerede nevnt misbruk). Det finnes søvnklinikker som nok kan gi deg utrolig mye bedre hjelp. Innsovningstabletter er til korttidsbruk, de ødelegger for søvnkvalitet på sikt. Anonymkode: a1255...745 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er nettopp disse tingene jeg frykter. For ikke altfor lenge siden fikk jeg en bekymringsmelding (i bv) på meg fordi jeg hos en annen behandler (som også var ny og jeg var hos to timer...) satte ord på følelsen av apati, problemer med tilstedeværelse emosjonelt og frakoblethet, at jeg switcher mellom ulike modus å være og føle på. Hadde ikke klart å snakke med noen om dette før, så var ganske nedtur at behandler sendte melding uten å si noe til meg eller på noen som helst måte gi tegn til bekymring. Min tillit til helsevesenet er sterkt svekket. Saken ble for øvrig henlagt etter noen telefonsamtaler som var veldig opprørende og stressende og bare gjorde min helsesituasjon betydelig verre (!), og at jeg til slutt samtykket til at de kunne forhøre seg med lærerne til barna. De var NULL bekymret. Synes det er vilt at man blir meldt på grunnlag av at man er deprimert og sliter med med dette, men fortsatt kan sette ord på det og reflektere rundt egne feil. Fikk ingen tilbud om noen som helst hjelp, men bekymringsmelding fikk jeg. Blir sint bare jeg tenker på det nå. Den behandleren var forresten del av noe helse og arbeid greier og avsluttet meg uansett etter de to timene fordi han mente jeg måtte til dps istedenfor til han. Hadde kanskje én time før sommeren og fire nå i høst. Nå orker jeg ikke dra dit fordi jeg ikke vil ut og når jeg er der kan jeg ikke si hva som foregår i frykt for å bli meldt igjen (pga følelsene, ikke pga handlinger. I praksis tar jeg godt bare på barna, men det er slitsomt å være deprimert og ha det ansvaret) og slikt sett ende med å ikke bli tatt på alvor. Min nåværende behandler synes sikkert det er rart at jeg får lov til å gå dit når jeg fungerer så bra. Nå har jeg ikke vært der på en måned og ringer bare til resepsjonen og sier jeg er syk, som jo stemmer. Jeg vet at Quetapin er antipsykotika i større doser, så må si jeg også har tanker om snikmedisinering, altså med vilje utelatt informasjon til meg derfra for at jeg skal ta antipsykotika istedenfor imovane, sånn for å unngå trøbbel eller noe. Men jeg har aldri vært psykotisk. Står ikke noe i papirer og aldri har noen sagt det til meg heller, so what the hell. Jeg skjønner ikke hvor jeg har dem eller hvordan de vurderer min situasjon , om de i det hele tatt har gjort det foruten å se at jeg i teorien oppfyller noen bp2 kriterier. De virker liksom usikre og famlende, og nå skal det medisineres ut fra de antagelsene der. Nei. Nå blir jeg bare veldig irritert når jeg tenker over det. Forventer ikke at de kan tingene sine når ikke jeg kan mine heller, men blir irritert over situasjonen og jeg har ikke tillit til at de er kompetente. Anonymkode: b2154...482 Jeg forstår at det er frustrerende. Mildt sagt. At helsevesenet er litt som å spille flakslodd til tider, man må treffe riktig behandler og faktisk være ganske ‘frisk’ for å få være syk. Håper det ordner seg for deg, husk at du har lov å bytte behandler og å kreve hjelp spesielt fordi du har barn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er enig i mye du sier men som med Trinity under også, så bruker jeg imovane for å klare å sovne til riktig tid før jobb. Jeg jobber også 100% og må opp kl 6 hver dag. Jeg kan ikke ha hangover etter Quetapin (som jeg hører man får!) fordi jeg trenger høy konsentrasjon til både bilkjøring og jobben min. Tar jeg ikke sovemedisin for tiden så sovner jeg en til tre timer før jeg må opp. Det som du selv tidligere har uttalt, er at inntaket har vært uheldig variabelt - andre du refererer til holder seg til samme dose over tid. Som jeg gjentatte ganger anbefaler, bør du gå i dialog med legen på DPS, for du er ingen kunde der, du er en pasient som må innrette deg etter hva legen mener er en mest forsvarlig behandling. Den dårlige kommunikasjonen dere i mellom blir ikke bedre av å ikke ha noen dialog. Men, jeg gjentar igjen basert på egen erfaring at leger kan en snakke med, dersom en kommer med saklige argumenter. At du ev. settes restriksjoner på forskrivning for å forebygge overforbruk - det kan gjøres på flere måter. En vet ikke selv hvordan en reagerer basert på andres erfaringer, selv om noceboeffekten kan være sterk (motsatt av placebo som er en positiv virkning av medisinen). Noen får hangover av antipsykotisk medisin i lave doser (som ikke gir antipsykotisk effekt), noen får det ikke. Noen får hangover av innsovningsmedisiner, andre får det ikke. Noen får hangover av antihistaminer, andre ikke. Om jeg hadde delt mine erfaringer på disse tre medisinene/typene, hadde de vært annerledes enn andre - på individnivå. Sin egen respons og bivirkning vet en ikke før en har prøvd, men jeg støtter deg fullt ut i at det ikke bør prøves ut en natt før jobb. Like lite som innsovningsmedisiner bør testes ut før en dag med aktiviteter. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Eva Sofie skrev (4 timer siden): Det som du selv tidligere har uttalt, er at inntaket har vært uheldig variabelt - andre du refererer til holder seg til samme dose over tid. Som jeg gjentatte ganger anbefaler, bør du gå i dialog med legen på DPS, for du er ingen kunde der, du er en pasient som må innrette deg etter hva legen mener er en mest forsvarlig behandling. Den dårlige kommunikasjonen dere i mellom blir ikke bedre av å ikke ha noen dialog. Men, jeg gjentar igjen basert på egen erfaring at leger kan en snakke med, dersom en kommer med saklige argumenter. At du ev. settes restriksjoner på forskrivning for å forebygge overforbruk - det kan gjøres på flere måter. En vet ikke selv hvordan en reagerer basert på andres erfaringer, selv om noceboeffekten kan være sterk (motsatt av placebo som er en positiv virkning av medisinen). Noen får hangover av antipsykotisk medisin i lave doser (som ikke gir antipsykotisk effekt), noen får det ikke. Noen får hangover av innsovningsmedisiner, andre får det ikke. Noen får hangover av antihistaminer, andre ikke. Om jeg hadde delt mine erfaringer på disse tre medisinene/typene, hadde de vært annerledes enn andre - på individnivå. Sin egen respons og bivirkning vet en ikke før en har prøvd, men jeg støtter deg fullt ut i at det ikke bør prøves ut en natt før jobb. Like lite som innsovningsmedisiner bør testes ut før en dag med aktiviteter. Tommel opp til dette. Medikamenter og behandling reagerer vi alle forskjellig på. Forskning viser at nocebo-effekten er faktisk hakket sterkere enn placebo-effekten. Veldig greit å vite synes jeg. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4215361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Eva Sofie skrev (På 29.10.2023 den 4.07): Det som du selv tidligere har uttalt, er at inntaket har vært uheldig variabelt - andre du refererer til holder seg til samme dose over tid. Som jeg gjentatte ganger anbefaler, bør du gå i dialog med legen på DPS, for du er ingen kunde der, du er en pasient som må innrette deg etter hva legen mener er en mest forsvarlig behandling. Den dårlige kommunikasjonen dere i mellom blir ikke bedre av å ikke ha noen dialog. Men, jeg gjentar igjen basert på egen erfaring at leger kan en snakke med, dersom en kommer med saklige argumenter. At du ev. settes restriksjoner på forskrivning for å forebygge overforbruk - det kan gjøres på flere måter. En vet ikke selv hvordan en reagerer basert på andres erfaringer, selv om noceboeffekten kan være sterk (motsatt av placebo som er en positiv virkning av medisinen). Noen får hangover av antipsykotisk medisin i lave doser (som ikke gir antipsykotisk effekt), noen får det ikke. Noen får hangover av innsovningsmedisiner, andre får det ikke. Noen får hangover av antihistaminer, andre ikke. Om jeg hadde delt mine erfaringer på disse tre medisinene/typene, hadde de vært annerledes enn andre - på individnivå. Sin egen respons og bivirkning vet en ikke før en har prøvd, men jeg støtter deg fullt ut i at det ikke bør prøves ut en natt før jobb. Like lite som innsovningsmedisiner bør testes ut før en dag med aktiviteter. Jeg leste innlegget ditt men svarte ikke hittil. Men takk for utfyllende svar. Argumentene for at jeg skulle bytte var såvidt jeg forsto bare at quetapin er det vanlige å bruke ved bipolar2 og imovane er ikke bra å bruke over tid. Nå har jeg omsider gått helt tom, bortsett fra en nødpille jeg ikke tør ta i tilfelle krise og har brukt quetapin en uke og noen dager, dvs. Det har funket kanskje tre ganger og de andre gangene har jeg blitt litt svimmel men ikke sovnet. Deretter skikkelig matcraving og en videre dårlig kveld og natt. Dagen etter hangover uansett om virkning for søvn hadde vært der eller ikke. Var egentlig ikke skeptisk til selve medisinen men heller bekymret for å miste det jeg kjenner og som virker... Trinity80 skrev (På 29.10.2023 den 8.47): Tommel opp til dette. Medikamenter og behandling reagerer vi alle forskjellig på. Forskning viser at nocebo-effekten er faktisk hakket sterkere enn placebo-effekten. Veldig greit å vite synes jeg. Takk for tipset. Jeg hadde ingen negative forventninger til selve medisinen. Men jeg hadde negative forventninger til å ikke få ha den vanlige medisinen lenger. So here we are. Dette er tredje natta jeg hverken tar det ene eller det andre. Zopitin er så og si tom og quetapin virker ikke/gir meg cravings og viktigst av alt så hangover at det ikke er forsvarlig å kjøre bil dagen etter. Så her er jeg i barneuke på tredje natta med lite søvn. Er helt avhengig av å kunne bruke bil. Så dette er skikkelig stas 🥳 Bare syter litt. Men har sagt i fra. Blir ny medisinvurdering, forhåpentligvis re-vurdering, om en uke. Anonymkode: b2154...482 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4218270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg leste innlegget ditt men svarte ikke hittil. Men takk for utfyllende svar. Argumentene for at jeg skulle bytte var såvidt jeg forsto bare at quetapin er det vanlige å bruke ved bipolar2 og imovane er ikke bra å bruke over tid. Nå har jeg omsider gått helt tom, bortsett fra en nødpille jeg ikke tør ta i tilfelle krise og har brukt quetapin en uke og noen dager, dvs. Det har funket kanskje tre ganger og de andre gangene har jeg blitt litt svimmel men ikke sovnet. Deretter skikkelig matcraving og en videre dårlig kveld og natt. Dagen etter hangover uansett om virkning for søvn hadde vært der eller ikke. Var egentlig ikke skeptisk til selve medisinen men heller bekymret for å miste det jeg kjenner og som virker... Takk for tipset. Jeg hadde ingen negative forventninger til selve medisinen. Men jeg hadde negative forventninger til å ikke få ha den vanlige medisinen lenger. So here we are. Dette er tredje natta jeg hverken tar det ene eller det andre. Zopitin er så og si tom og quetapin virker ikke/gir meg cravings og viktigst av alt så hangover at det ikke er forsvarlig å kjøre bil dagen etter. Så her er jeg i barneuke på tredje natta med lite søvn. Er helt avhengig av å kunne bruke bil. Så dette er skikkelig stas 🥳 Bare syter litt. Men har sagt i fra. Blir ny medisinvurdering, forhåpentligvis re-vurdering, om en uke. Anonymkode: b2154...482 Hangoveren etter Quetiapine går ofte over etter en tilvenningsfase. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4218276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 Glitter skrev (11 timer siden): Hangoveren etter Quetiapine går ofte over etter en tilvenningsfase. Det er ikke hangoveren jeg plages mest av. Men at jeg føler meg så rar i hodet. Med hangover så leser jeg trøtt og sliten som når man tar allergimedikamenter? Bare så vi snakker om det samme. For min del er jeg ikke fungerende kognitivt sett, følelsesløs og ikke til stede. Til langt ut på neste dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4218440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 9. november 2023 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg leste innlegget ditt men svarte ikke hittil. Men takk for utfyllende svar. Argumentene for at jeg skulle bytte var såvidt jeg forsto bare at quetapin er det vanlige å bruke ved bipolar2 og imovane er ikke bra å bruke over tid. Nå har jeg omsider gått helt tom, bortsett fra en nødpille jeg ikke tør ta i tilfelle krise og har brukt quetapin en uke og noen dager, dvs. Det har funket kanskje tre ganger og de andre gangene har jeg blitt litt svimmel men ikke sovnet. Deretter skikkelig matcraving og en videre dårlig kveld og natt. Dagen etter hangover uansett om virkning for søvn hadde vært der eller ikke. Var egentlig ikke skeptisk til selve medisinen men heller bekymret for å miste det jeg kjenner og som virker... Takk for tipset. Jeg hadde ingen negative forventninger til selve medisinen. Men jeg hadde negative forventninger til å ikke få ha den vanlige medisinen lenger. So here we are. Dette er tredje natta jeg hverken tar det ene eller det andre. Zopitin er så og si tom og quetapin virker ikke/gir meg cravings og viktigst av alt så hangover at det ikke er forsvarlig å kjøre bil dagen etter. Så her er jeg i barneuke på tredje natta med lite søvn. Er helt avhengig av å kunne bruke bil. Så dette er skikkelig stas 🥳 Bare syter litt. Men har sagt i fra. Blir ny medisinvurdering, forhåpentligvis re-vurdering, om en uke. Anonymkode: b2154...482 Synes det er veldig frustrerende at vi ikke gode medikamenter for insomni. Det plager meg veldig, når så mange sliter med det. Enten så er det bivirkninger herfra til månen, ellers så fungerer de ikke over tid og er ikke noe poeng å ta fast. Gjerne begge deler, sånn for å være sikker. Søvn er jo veldig viktig del av det å fungere godt, så skjønner ikke at vi kommer til så kort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4218441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 😞 Anonymkode: b2154...482 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4218505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Jeg bruker 150-200mg seroquel hver kveld for søvn. Er fulltidsstudent, alltid oppe tidlig og ofte på trening kl 7. Har ingen hangover eller andre bivirkniger. Kjipt å ikke klare å sove uten da, men veldig glad for å ha noe som fungerer (prøvd virkelig alt av sovemedisiner over både kort og lang tid..). Anonymkode: d0ed5...8b8 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475808-mister-zopitin-f%C3%A5r-quetapin/page/2/#findComment-4218706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.