Gå til innhold

Jeg skjønner ikke hvem som hiver så mye søppel ute.

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (1 time siden):

Å herregud så motbydelig! Håper du hadde hansker. 😅 

Dessverre! Men baki bilen hadde jeg en sprayflaske med glassrens og en rull tørkepapir så jeg fikk tatt det grøvste og puttet i en plastpose. Så spente jeg fast hunden og kjørte jeg hjem med åpne vinduer. Jeg ringte hjem og ba sønnen min åpne alle dører fra ytterdør til badet, komme ut og møte oss, lukke bil etc, slik at jeg kunne bære bikkja rett inn i dusjen. Bikkja liker ikke å bli båret, og det er litt tungt, men det var ikke snakk om å gå selv. Etter en lang og grundig dusj, puttet jeg hundesele, pledd fra bilen og mine klær i vaskemaskina og tok en dusj selv. Bikkja har aldri vært nærmere omplassering enn den dagen 😂

Fortsetter under...

Vhanja skrev (3 timer siden):

Min hund synes menneskebæsj er en deilikatesse.

Det er jo fantastisk når vi går tur i skogen, hunden forsvinner bak en busk noen minutter -  og når han kommer tilbake så lukter han utedo.😝

Usjameg – for meg var det en «dengang da» og for deg en «hver gang når»?! 😆 Har heldigvis bare opplevd dette én gang, men har opplevd interesse for hestebæsj og elgebæsj… Moro med dyr!

Vhanja skrev (3 timer siden):

Min hund synes menneskebæsj er en deilikatesse.

Det er jo fantastisk når vi går tur i skogen, hunden forsvinner bak en busk noen minutter -  og når han kommer tilbake så lukter han utedo.😝

Oh my god, spiser han menneskebæsj?

Det minner meg om noe jeg hørte på et stand-up show en gang: Om han som var så dårlig til å lage mat at den smakte bedre på vei ut.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...