AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg merker meg at jeg noen ganger blir nedstemt når jeg tar en snus. Jeg vet at det bare er til å slutte, men jeg er egentlig bare nysgjerrig på om andre opplever dette? Har inntrykk av at de fleste føler velbehag og ikke nedstemt. Anonymkode: bc278...afe 0 Siter
Glitter Skrevet 29. oktober 2023 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg får ikke nedstemt følelse av det i hvert fall. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 29. oktober 2023 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg føler meg bra når jeg tar en pris, og ikke deprimert. 0 Siter
ISW Skrevet 30. oktober 2023 Skrevet 30. oktober 2023 Da er snusen for sterk. Vurder å bruke en mildere snus (eller for all del, slutt med snus). Nikotin virker oppkvikkende og stimulerende i små doser, og mer depressivt i store doser. Dette fordi ulike reseptorsystemer dominerer effekten med ulik dose. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 Skrevet 30. oktober 2023 ISW skrev (8 timer siden): Da er snusen for sterk. Vurder å bruke en mildere snus (eller for all del, slutt med snus). Nikotin virker oppkvikkende og stimulerende i små doser, og mer depressivt i store doser. Dette fordi ulike reseptorsystemer dominerer effekten med ulik dose. Takk for rådet ditt. Jeg kjøpte pga deg en mildere snus i dag, men skal prøv å slutte helt. Anonymkode: bc278...afe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.