Gå til innhold

Depresjonsfølelse av snus

Anbefalte innlegg

Jeg merker meg at jeg noen ganger blir nedstemt når jeg tar en snus. Jeg vet at det bare er til å slutte, men jeg er egentlig bare nysgjerrig på om andre opplever dette? Har inntrykk av at de fleste føler velbehag og ikke nedstemt.

Anonymkode: bc278...afe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475839-depresjonsf%C3%B8lelse-av-snus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er snusen for sterk. Vurder å bruke en mildere snus (eller for all del, slutt med snus).

Nikotin virker oppkvikkende og stimulerende i små doser, og mer depressivt i store doser. Dette fordi ulike reseptorsystemer dominerer effekten med ulik dose.

ISW skrev (8 timer siden):

Da er snusen for sterk. Vurder å bruke en mildere snus (eller for all del, slutt med snus).

Nikotin virker oppkvikkende og stimulerende i små doser, og mer depressivt i store doser. Dette fordi ulike reseptorsystemer dominerer effekten med ulik dose.

Takk for rådet ditt. Jeg kjøpte pga deg en mildere snus i dag, men skal prøv å slutte helt. 

Anonymkode: bc278...afe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...