Gå til innhold

Noen her med kjennskap til ketamin-behandling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kupton skrev (1 time siden):

Vi mener at andre anerkjente behandlinger skal prøves først. 

Må man ha henvisning fra psykiater? Tenker du at ECT sidestiller seg med ketamin-behandling iom at man også skal ha prøvd "alt" før man tar ECT?

Anonymkode: 2ddfa...2a4

UtakknemligDiva
kupton skrev (5 timer siden):

Vi mener at andre anerkjente behandlinger skal prøves først. 

Hvorfor egentlig?

Jeg er jo så nysgjerrig og er villig til å prøve mye forskjellig for å kjenne alt forskjellig. Jeg spurte legen min om ketamin og han sa at det var sånn man tilbyr til sterkt deprimerte og ofte som har utmattelse i tillegg. 
Hva kunne skjedd om jeg fikk det? 
Jeg vet det har vært brukt som rusmidler. 
Kan man bli ruset?

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Må man ha henvisning fra psykiater? Tenker du at ECT sidestiller seg med ketamin-behandling iom at man også skal ha prøvd "alt" før man tar ECT?

Nei, men må ikke ha henvisning fra psykiater. Men en oppsummering av sykehistorien inkl behandling som er prøvd vil spare mye tid. Helst fra en lege.

Ja, noe tilsvarende som ECT.

Annonse

kupton skrev (1 time siden):

Slik er det nesten alltid med helt ny behandling. Det velprøvde og anerkjente skal være prøvd først.

Jeg har lest at det på ingen måte er noen Quick fix men at det hjelper litt for noen. Er det din erfaring også?

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har lest at det på ingen måte er noen Quick fix men at det hjelper litt for noen. Er det din erfaring også?

Erfaringen er effekt i hele spekteret fra knapt merkbar effekt til nær helbredelse.

kupton skrev (15 minutter siden):

Erfaringen er effekt i hele spekteret fra knapt merkbar effekt til nær helbredelse.

Må man være alvorlig deprimert eller kan man være langvarig moderat deprimert for å ta behandlingen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...