Gå til innhold

Jeg er deprimert. Har du erfaring med å "skjerpe" deg for å komme ut av depresjonen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men når man ser på symptonene til depresjon så er jo det langt mer enn å være sur og deppa. Det er kognitive vansker, tap av følelser og interesse, og mange andre alvorlige greier.

Anonymkode: 4e343...20a

svarte vel på at man ikke kan gjøre seg selv depreimert. Men kanskje hvis man er sur grinete og bitter over tid.

Anonymkode: 332cc...14e

Fortsetter under...

Solstrim skrev (7 timer siden):

Da har du vel bipolar lidelse? Meg bekjent er det ingen diagnose som heter "Blandede episoder". Jeg har selv bipolar/schizoaffektiv og har hatt flest blandede episoder, som det virker som du også har. 

Bipolar blandede episoder ja. Nok jeg som tar som en selvfølge her inne at alle vet:) Men skal skjerpe meg.

Anonymkode: 332cc...14e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...