Gå til innhold

Jeg er så glad for dette forum her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her er det jo bare folk som er innlagte i hytt og pine. Selv føler jeg meg bare verre av å lese om det. 

Anonymkode: 8824c...671

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Her er det jo bare folk som er innlagte i hytt og pine. Selv føler jeg meg bare verre av å lese om det. 

Jeg har aldri vært innlagt. 

Anonymkode: 16035...eb7

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er noen ganger lurt å ta en pause fra forumet når du føler andres problemer trigger deg. Må det selv stadig vekk. Ikke alle tråder jeg leser nå lenger. 

Har prøvd å finne et dted med gruppetimer for bipolare, det har de ikke her jeg bor, men heldigvis mange av oss her. Så da får jeg det innblikk jeg føler er godt for meg.

Og hjernen fascinerer meg. Leser jeg noe her, så googler jeg videre for å lære mer om andre psykologer og eller medisiner. 

Anonymkode: 77b7a...744

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...