Trinity80 Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg kjenner det ikke som energi / ikke energi egentlig men mer at hvis jeg utsetter meg for noe så låser hodet seg og jeg blir sliten på en rar måte jeg kkke kjenner igjen fra vanlig sliten slik jeg ble før 🙁 Anonymkode: 47a02...d83 Ja, det er mer det jeg mener. Men jeg hadde ikke annet ord for det. Mental kapasitet kanskje? Er jo ikke snakk om fysisk energi… 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475905-er-det-vanlig-%C3%A5-bli-sliten-av-inntrykk-n%C3%A5r-man-sliter-psykisk/page/2/#findComment-4216428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 Trinity80 skrev (2 timer siden): Ja, det er mer det jeg mener. Men jeg hadde ikke annet ord for det. Mental kapasitet kanskje? Er jo ikke snakk om fysisk energi… Det er litt rart og vanskelig syns jeg- for det handler egentlig ikke om at jeg ikke «har lyst» i bunn, har lyst å ha lyst, men så har jeg ikke mental kapasitet og får rare reaksjoner. Så det gjør meg usikker på om denne «slitenheten» er pga noe annet og så kommer angst/depressive tanker som en reaksjon på å ikke fungere, eller om det ligger angst eller depresjon i bunn som gir denne slitenheten og disse reaksjonene (symptomene). En slags catch/sirkel. Anonymkode: 47a02...d83 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475905-er-det-vanlig-%C3%A5-bli-sliten-av-inntrykk-n%C3%A5r-man-sliter-psykisk/page/2/#findComment-4216441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er litt rart og vanskelig syns jeg- for det handler egentlig ikke om at jeg ikke «har lyst» i bunn, har lyst å ha lyst, men så har jeg ikke mental kapasitet og får rare reaksjoner. Så det gjør meg usikker på om denne «slitenheten» er pga noe annet og så kommer angst/depressive tanker som en reaksjon på å ikke fungere, eller om det ligger angst eller depresjon i bunn som gir denne slitenheten og disse reaksjonene (symptomene). En slags catch/sirkel. Anonymkode: 47a02...d83 Ja virkelig. Jeg har lyst men kanskje ikke motivasjonen jeg skulle ønske nå for tiden. Men motivasjonen må styrkes. Samtidig så må man ta hensyn til at man er redusert. Gjelder å finne denne hårfine balansen, håper du også kommer deg dit og at ting blir bedre i fremtiden. Jeg personlig er godt fornøyd, innforstått med at jeg ikke alltid orker ting selv om jeg skulle ønske å være 100% funksjonell. Nok funksjonell til at det ikke gir tilleggsproblemer som mer angst/ depresjon. Ute av den sirkelen som er så velkjent. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475905-er-det-vanlig-%C3%A5-bli-sliten-av-inntrykk-n%C3%A5r-man-sliter-psykisk/page/2/#findComment-4216487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 Trinity80 skrev (58 minutter siden): Ja virkelig. Jeg har lyst men kanskje ikke motivasjonen jeg skulle ønske nå for tiden. Men motivasjonen må styrkes. Samtidig så må man ta hensyn til at man er redusert. Gjelder å finne denne hårfine balansen, håper du også kommer deg dit og at ting blir bedre i fremtiden. Jeg personlig er godt fornøyd, innforstått med at jeg ikke alltid orker ting selv om jeg skulle ønske å være 100% funksjonell. Nok funksjonell til at det ikke gir tilleggsproblemer som mer angst/ depresjon. Ute av den sirkelen som er så velkjent. Håper det. For meg slik det er nå så er jeg ikke funksjonell nok til å fungere ordentlig for meg selv en gang, typ gå en tur, se tv, handle/planlegge/tenke normalt, alt fremprovoserer rare reaksjoner, som heg ikke helt skjønner at bunner i psykisk. Men ut fra denne tråden så kanskje Anonymkode: 47a02...d83 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475905-er-det-vanlig-%C3%A5-bli-sliten-av-inntrykk-n%C3%A5r-man-sliter-psykisk/page/2/#findComment-4216514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 Del Skrevet 3. november 2023 Trinity80 skrev (22 timer siden): Ja virkelig. Jeg har lyst men kanskje ikke motivasjonen jeg skulle ønske nå for tiden. Men motivasjonen må styrkes. Samtidig så må man ta hensyn til at man er redusert. Gjelder å finne denne hårfine balansen, håper du også kommer deg dit og at ting blir bedre i fremtiden. Jeg personlig er godt fornøyd, innforstått med at jeg ikke alltid orker ting selv om jeg skulle ønske å være 100% funksjonell. Nok funksjonell til at det ikke gir tilleggsproblemer som mer angst/ depresjon. Ute av den sirkelen som er så velkjent. Jeg opplever det slik at det at jeg blir så rar og sliten og får rare symptomer er hovedproblemet og da blir jeg jo usikker på om det er psykisk.. for har jo lyst men klarer ikke. Og da er det jo rart om det å bli sånn sliten ER symptomer på at msn sliter psykisk. Eller om man får det dårlig psykisk av å ikke fungere.. høna og egget problemstilling.. Anonymkode: 47a02...d83 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475905-er-det-vanlig-%C3%A5-bli-sliten-av-inntrykk-n%C3%A5r-man-sliter-psykisk/page/2/#findComment-4216606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.