AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 Skrevet 3. november 2023 Kan dette skyldes angst/indre uro? Føler det maurer inni kroppen/huden, over hele kroppen ish,men flytter seg litt. Har også tinnitus. Kan dette være generalisert angst uro? Eller er det overaktivt nervesystem/utslitt? Anonymkode: 5c26c...9d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 Skrevet 3. november 2023 Eller kan det skyldes anspenthet og muskler? verst i hodet, ansiktet og rygg/skuldre. Men også i bena Anonymkode: 5c26c...9d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 Skrevet 3. november 2023 Og det kan være helt vanlig. Har opplevd det selv. Rastløs et ikke i seg selv tegn på at noe er galt. Det snør, det er mørkere, mindre tid ute, lite å gjøre, kjedsomhet osv. Anonymkode: ec75f...a0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og det kan være helt vanlig. Har opplevd det selv. Rastløs et ikke i seg selv tegn på at noe er galt. Det snør, det er mørkere, mindre tid ute, lite å gjøre, kjedsomhet osv. Anonymkode: ec75f...a0f Men indre kribling kløe? Er det det samme som rastløshet? Anonymkode: 5c26c...9d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men indre kribling kløe? Er det det samme som rastløshet? Anonymkode: 5c26c...9d7 For meg så er det det ja. Er til og med lagd en sang, maur i rompa heter den, var noe barnetvgreier. Men viser i såfall til at man ved rastløshet/kjedsomhet får maur i kroppen, som jeg kaller det. Anonymkode: ec75f...a0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For meg så er det det ja. Er til og med lagd en sang, maur i rompa heter den, var noe barnetvgreier. Men viser i såfall til at man ved rastløshet/kjedsomhet får maur i kroppen, som jeg kaller det. Anonymkode: ec75f...a0f Men da tenker jeg mer på en trang til å bevege seg. dette er mer en følelse av kribling og kløe og ubehag inni kroppen. Men så klart det gjør det jo vanskelig å slappe av/være ro Anonymkode: 5c26c...9d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men da tenker jeg mer på en trang til å bevege seg. dette er mer en følelse av kribling og kløe og ubehag inni kroppen. Men så klart det gjør det jo vanskelig å slappe av/være ro Anonymkode: 5c26c...9d7 Ja er slik det føles. Som maur er i hele kroppen. Er der kriblingen er, da tenker jeg rastløsheten ikke går ut, men er inni. Anonymkode: ec75f...a0f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 Skrevet 4. november 2023 Kan dette skyldes muskelspenninger evt? og uansett; om det er uro/angst.. jeg føler jeg BLIR engstelig av å kjenne dette.. hva er høna og egget egentlig? Anonymkode: 5c26c...9d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 Skrevet 4. november 2023 Føler det kribler i hodet. Og da føler jeg også meg rar og at hodet ikke fungerer og er «tilstede» med konsentrasjon og fokus Anonymkode: 5c26c...9d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 Skrevet 4. november 2023 Er det angst symptom å «ikke være til stede»? Klarer ikke konsentrere meg eller tenke på noe.. Anonymkode: 5c26c...9d7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 Skrevet 4. november 2023 Man tenker jo at angst er tankekjør men kan det også være motsatt? At man føler seg helt tom i hodet men samtidig urolig og ikke tilstede eller konsentrert osv? Med rare symptomer i kropp og hode? Anonymkode: 5c26c...9d7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.