Gå til innhold

Indre kribling/kløe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og det kan være helt vanlig. Har opplevd det selv.

Rastløs et ikke i seg selv tegn på at noe er galt. Det snør, det er mørkere, mindre tid ute, lite å gjøre, kjedsomhet osv.

Anonymkode: ec75f...a0f

Men indre kribling kløe? Er det det samme som rastløshet? 

Anonymkode: 5c26c...9d7

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men indre kribling kløe? Er det det samme som rastløshet? 

For meg så er det det ja.

Er til og med lagd en sang, maur i rompa heter den, var noe barnetvgreier. Men viser i såfall til at man ved rastløshet/kjedsomhet får maur i kroppen, som jeg kaller det.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For meg så er det det ja.

Er til og med lagd en sang, maur i rompa heter den, var noe barnetvgreier. Men viser i såfall til at man ved rastløshet/kjedsomhet får maur i kroppen, som jeg kaller det.

Men da tenker jeg mer på en trang til å bevege seg.

dette er mer en følelse av kribling og kløe og ubehag inni kroppen. Men så klart det gjør det jo vanskelig  å slappe av/være ro

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men da tenker jeg mer på en trang til å bevege seg.

dette er mer en følelse av kribling og kløe og ubehag inni kroppen. Men så klart det gjør det jo vanskelig  å slappe av/være ro

Ja er slik det føles. Som maur er i hele kroppen. Er der kriblingen er, da tenker jeg rastløsheten ikke går ut, men er inni.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...