Gå til innhold

Hva er forskjellen på depresjon, utbrenthet og utmattelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det har blitt det nå ja, var ikke det i starten, men reagerte  på smellen og angsten som kom pga det i seg selv. Hva annet skulle ligge bak?

Anonymkode: 044ff...71b

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo klart at jeg reagerer på de fysiske symptomene med frylkt og desperasjon og depresjon over å ikke fungere, og det ligger jo selvsagt følelser av utilstrekkelighet og håpløshet under her etter en smell, og at man ikke har kommet dit i livet man skulle ønske og nå når man blir syk og utslitt så klarer man ikke å leve det livet man ønsker og gjøre de endringene man trenger- noe som igjen skaper mer desperasjon og angst. 

Der svarte du på ditt eget spørsmål. :) 

Fortsetter under...

Vhanja skrev (12 timer siden):

Der svarte du på ditt eget spørsmål. :) 

Men den uroen og de rare symptomene jeg kjenner nå skjønner jeg ikke hva er. Føler meg så rar i hodet hele tiden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...