Gå til innhold

Hva er greia med Estrid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det spesielt bra siden det er så populært? Synes jeg ser nesten alle kvinner har det. Hva er isåfal spesielt med det?

Anonymkode: 32612...717

Du mener de kvinnene du ser i sosiale medier, som blir sponset for å si at de bruker den?

Annonse

Lillemus skrev (17 minutter siden):

Jeg måtte google og det ser ut til å være en barberhøvel.

Jeg gadd ikke google 😁 Takk!

Lurer forresten på hvordan TS vet hvilken barberhøvel nesten alle kvinner bruker....?!

Endret av påskelilje
Worriesome Plenty 2 skrev (5 timer siden):

Da vil jeg si at gillette har de beste høvlene med tanke på å unngå kutt osv..

Dorthe skrev (4 timer siden):

Haha,jeg trodde alle brukte Venus jeg 😉

påskelilje skrev (4 timer siden):

Venus er det jeg har ja. Kom ikke på det i stad 😁 Akkurat merket på høvelen er jeg særdeles lite opptatt av 🤣

Jeg bruker Gilette, så at de fleste bruker Estrid stemmer nok ikke. Det er vel heller mer sånn at X antall influensere, som blir sponset, reklamerer for den... ;) 

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 16.31):

Er det spesielt bra siden det er så populært? Synes jeg ser nesten alle kvinner har det. Hva er isåfal spesielt med det?

Hvordan ser du hva slags barberhøvel nesten alle kvinner har?

Ekstra skrev (4 timer siden):

Hvordan ser du hva slags barberhøvel nesten alle kvinner har?

Bor sammen med andre, ser det i dusjen. Ser det på badet hos venninner. Eller når jeg er på besøk hos noen. Man trenger ikke snoke for å se hvilken høvel det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...