Gå til innhold

Når er man for gammel til å bruke joggebukse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Personlig synes jeg man aldri blir for gammel. Stort sett bruker jeg jeans o.l da, men gjør meg ikke noe å gå på butikken i joggebukse en dag jeg ikke har andre planer 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

....altsåute blant folk. Vanlig grå eller svart.?

Anonymkode: 49a96...927

Jeg personlig syns man er for gammel til å bruke joggebukse (uten at man skal trene) ute blant folk når man er rundt 15-16. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går kledd i mye forskjellig, men slike joggebukser får du aldri seg meg i ute blant folk. :) Jeg er vel mer eller mindre enig med Kayia kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (38 minutter siden):

Jeg visste ikke at det fantes aldergrense på joggebukser.

Haha.  Jeg visste ikke det heller 😄

Anonymkode: 58034...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavender skrev (2 timer siden):

Personlig synes jeg man aldri blir for gammel. Stort sett bruker jeg jeans o.l da, men gjør meg ikke noe å gå på butikken i joggebukse en dag jeg ikke har andre planer 🙂

Jeg går i det jeg ønsker å gå i.  :)

Anonymkode: 58034...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavender skrev (3 timer siden):

Personlig synes jeg man aldri blir for gammel. Stort sett bruker jeg jeans o.l da, men gjør meg ikke noe å gå på butikken i joggebukse en dag jeg ikke har andre planer 🙂

Hvorfor bruker du jeans? Er det fordi det er så komfortabelt å bruke jeans? 

Anonymkode: c712e...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor bruker du jeans? Er det fordi det er så komfortabelt å bruke jeans? 

Anonymkode: c712e...e63

Hehe nei, det er jo mer komfortabelt med joggebukse. Er vel mest det at det ser litt mer ordentlig og finere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggebukse er for hjemmekos synes jeg. Jeg har en leggings jeg bruker nå for tiden fordi jeg gir f nå. Men til vanlig synes jeg man skal ha på seg skikkelige bukser ute blant folk, om man er 16 eller 40 spiller ikke så stor rolle for meg der. 

Anonymkode: 0b408...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lekkert med joggebukse/kosebukse når man er voksen. Ville aldri funnet på å ta på meg det om jeg visste jeg skulle ut blant folk. Men elsker å bruke det hjemme, og kan nok finne på å gå i nærmeste butikk i kosebuksen. Og håpe at jeg ikke treffer noen 😅.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke at det var aldersgrense på joggebukser. At de ikke alltid er like kledelige- uansett alder- er en annen sak, men det er jo dem som ser fine ut uansett. Hvis det skulle være viktig til enhver tid. 

Jeg har ikke tall på alle gangene jeg har gått over veien og bort til butikken i leggings, svær uformelig genser og boots jeg ikke har knytt igjen. "Hjemme" er på ganske stor radius her, som både butikk, nabogård og bensinstasjon ligger innenfor 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kayia skrev (5 timer siden):

Jeg personlig syns man er for gammel til å bruke joggebukse (uten at man skal trene) ute blant folk når man er rundt 15-16. 

wow. Jeg har til og med gjort det langt oppi 20’ene! Mener du at hvis man bare skal på butikken bør man skifte til jeans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (1 time siden):

Bare slabbedasker går med joggebukser. @slabbedask går du med joggebukse?

Aldri. Det skulle tatt seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

wow. Jeg har til og med gjort det langt oppi 20’ene! Mener du at hvis man bare skal på butikken bør man skifte til jeans? 

Jeg er bok ikke den rette å spørre her, for jeg går aldri i klsssisk jobbebukse. Jeg kan strekke meg til å gå på nærbutikken en søndag i sorte longs, men mye lenger hjemmefra i det går jeg ikke sånn kledt nei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen typiske joggebukser tror jeg. Eller kanskje en. Har treningstightser og noen kosebukser som ser ordentlig ut. Det går jeg i butikken med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...