Gå til innhold

Meltdown hos psykologen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Måten du skriver på her er i seg selv bekymringsverdig…

men, når det er sagt, jeg vet ikke noe om deg, så dersom BV skulle kobles inn har du ingenting å frykte dersom det er slik du mener. De baserer seg ikke på Én telefon fra behandler, de undersøker og snakker med deg og vurderer derifra. 

Anonymkode: 0dc5b...3a8

Jeg er oppriktig interessert i hva du mener nå. Mener du denne tråden? At jeg gråt hos psykologen og ble bekymret eller at jeg svarte en annen litt uvennlig? Kanskje det siste. Eller er det noe annet? 

Jeg vet hva som skjer ved en bekymringsmelding. Har vært gjennom det før flere ganger, alltid pga det samme. Jeg har ingenting å frykte når det gjelder omsorgs for barna. Er bare veldig lei av telefonterror. 

Anonymkode: 64d36...a6b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er oppriktig interessert i hva du mener nå. Mener du denne tråden? At jeg gråt hos psykologen og ble bekymret eller at jeg svarte en annen litt uvennlig? Kanskje det siste. Eller er det noe annet? 

Jeg vet hva som skjer ved en bekymringsmelding. Har vært gjennom det før flere ganger, alltid pga det samme. Jeg har ingenting å frykte når det gjelder omsorgs for barna. Er bare veldig lei av telefonterror. 

Ikke at du gråt hos psykologen. Men måte du ordlegger deg på aggressivt her ja. Og som sagt vet jeg ikke noe om deg så det er selvsagt ikke nok info for meg til å mene noe om deg- ting kan komme ut snnerledes her enn det er.

Men jeg tenker bare at Om du er slik også i møte med behandler og bv så er ikke det til din fordel. Å ikke klare å selv forstå at ens egen psykiske helse kan påvirke barna selv om man selvsagt prøver så godt en kan er ikke alltid positivt.

så ville heller rådet deg til å samarbeide for barnas beste og for ditt beste!

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke at du gråt hos psykologen. Men måte du ordlegger deg på aggressivt her ja. Og som sagt vet jeg ikke noe om deg så det er selvsagt ikke nok info for meg til å mene noe om deg- ting kan komme ut snnerledes her enn det er.

Men jeg tenker bare at Om du er slik også i møte med behandler og bv så er ikke det til din fordel. Å ikke klare å selv forstå at ens egen psykiske helse kan påvirke barna selv om man selvsagt prøver så godt en kan er ikke alltid positivt.

så ville heller rådet deg til å samarbeide for barnas beste og for ditt beste!

Ja ok. Jeg svarte den andre brukeren uvennlig etter hens drittslenging. Helt på sin plass tenker jeg da. Så får du mene at det var aggressivt. 

Samarbeide skal jeg. Men gidder ikke å stadig måtte bevise at barna har det bra. Problemet mitt er depresjoner ikke å passe egne barn. Som regel er jeg helt vanlig hos behandler. Alminnelig høflig oppførsel. 

Ja. Du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg. Men at ingen er enige i at dette er ganske uhørt, det synes jeg er rart. 

Å gråte hos en psykolog er jo svært vanlig. Ikke uten grunn at de har Kleenex på bordet. De aller fleste gråter hos psykologen? 
Men nå vet ikke jeg hva som står i din henvisning og hva som er dine plager, eller hva dere snakket om. 
Tenker det har mye å si

Anonymkode: 175b4...bcb

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Å gråte hos en psykolog er jo svært vanlig. Ikke uten grunn at de har Kleenex på bordet. De aller fleste gråter hos psykologen? 
Men nå vet ikke jeg hva som står i din henvisning og hva som er dine plager, eller hva dere snakket om. 
Tenker det har mye å si

Anonymkode: 175b4...bcb

Det eneste som teller er at jeg gråt og at jeg har barn. Det er ikke tillatt med depresjon om man har det. Samme hva folk sier om det. Til alle andre heter det: slapp av. Ingen er perfekte osv. Jeg tar fint vare på mine og tar meg skikkelig sammen. Men er jeg som blir ringt til, meldt inn osv. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det eneste som teller er at jeg gråt og at jeg har barn. Det er ikke tillatt med depresjon om man har det. Samme hva folk sier om det. Til alle andre heter det: slapp av. Ingen er perfekte osv. Jeg tar fint vare på mine og tar meg skikkelig sammen. Men er jeg som blir ringt til, meldt inn osv. 

Det er jo ikke at det ikke er tillatt, men psykiske utfordringer kan gå ut Over barn selv om man inne ønsker det/forstår det selv. Det kan være både til ditt og barnas beste å få hjelp. Skjønner det er dritvanskelig oppi alt å bli satt spørsmålstegn ved det!

Men de er bare føre var når d ee barn inni bildet.

og de kan vel så mye hjelpe deg.

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er jo ikke at det ikke er tillatt, men psykiske utfordringer kan gå ut Over barn selv om man inne ønsker det/forstår det selv. Det kan være både til ditt og barnas beste å få hjelp. Skjønner det er dritvanskelig oppi alt å bli satt spørsmålstegn ved det!

Men de er bare føre var når d ee barn inni bildet.

og de kan vel så mye hjelpe deg.

Ikke alle som har psykiske utfordringer driver med omsorgssvikt, selv om det sikkert er høyere risiko. Man får nesten se an pasienten og ikke sette i gang alarmer med en gang det ses tegn til forverring. Nå er jeg utsatt for depresjoner da og ikke psykose, så jo, jeg vurderer det helt fint selv. 

Det sier seg selv at videre terapi med denne behandleren er helt utelukket om det meldes noe inn nå. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ikke alle som har psykiske utfordringer driver med omsorgssvikt, selv om det sikkert er høyere risiko. Man får nesten se an pasienten og ikke sette i gang alarmer med en gang det ses tegn til forverring. Nå er jeg utsatt for depresjoner da og ikke psykose, så jo, jeg vurderer det helt fint selv. 

Det sier seg selv at videre terapi med denne behandleren er helt utelukket om det meldes noe inn nå. 

Helt klart at ikke alle er det nei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...