Gå til innhold

Hvilken virkning gav ECT deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Gikk fra alvorlig deprimert til å komme meg tilbake i jobb igjen. Så for meg har det vært kjempebra

Anonymkode: f45de...d07

Er du tilbake i full stilling? Det er fantastisk! Fikk du tilbud om vedlikeholdsbehandling?

Anonymkode: 3427c...f4e

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er du tilbake i full stilling? Det er fantastisk! Fikk du tilbud om vedlikeholdsbehandling?

Ja jeg fikk noen få vedlikeholdsbehandlinger. Jeg har alltid vært veldig sta og sterk psykisk så har klart å kave meg tilbake til jobb. 

Jeg var igjennom 11 behandlinger i 2019, og har vært i remisjon siden. Noe bivirkninger hadde det, men det var mest knyttet til tida rett før/ under og et par måneder etter behandlingene. Jeg ble ganske surrete og distre, og husker ikke all verden av omstendighetene rundt den innleggelsen. I ettertid merker jeg at jeg må jobbe litt mer for å få kunnskap til å sitte, men om det skyldes ECT-behandlingene aleine er jeg usikker på. Både tidligere alkoholmisbruk og underbehandlet depresjon er heller ikke bra for hjernen, også blir man jo eldre. Uansett synes jeg livet mitt er mye bedre nå. Antakelig hadde jeg vært død eller 100% pleietrengende om det ikke hadde vært for ECT.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg fikk noen få vedlikeholdsbehandlinger. Jeg har alltid vært veldig sta og sterk psykisk så har klart å kave meg tilbake til jobb. 

Hvem fulgte deg til vedlikeholds-behandlingene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...