Gå til innhold

Hva er en god behandler for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tenker at en god behandler ser pasienten for den vedkommende er. Jeg tror også at det ligger litt trening i det, sånn at de blir bedre etter en tid i yrket. Som regel. Jeg mener ikke at nyutdannede og unge ikke gjør en god jobb, for det kan de selvfølgelig! Men det ligger veldig stor verdi og nytte i ar en skjønner at behandleren ser akkurat deg som mer person også. Ikke bare en som har en diagnose. 

Liker heller ikke noe dilldall og for overpedagogiske greier. Jeg blir bare sykt ironisk av det, og det blir forstyrrende. 

Endret av Kashmir

Vet ikke om noen kan være en god behandler for mitt vedkommende. Har alltid en følelse av at det er et spill når jeg har prøvd på terapi. At de prøver å lure meg på noe vis. Jeg taper hvis jeg deler for mye informasjon. Det er veldig vanskelig å la være fordi det er mye jeg gjerne skulle uttrykket. Gjør noe av det her inne, men aldri helt. Har blitt meldt pga meldinger på forum før. Kan egentlig sette presise ord på det meste, men når jeg gjør det klarer ikke behandler f.eks la være å sende bekymringsmeldinger til bv. Ikke pga hva jeg gjør men pga av hvordan jeg har det. Det har virkelig skjedd flere ganger. Deretter har jeg bare avbrutt. Selvfølgelig. Om de har hatt potensiale til å være gode behandlere har jeg aldri rukket å finne ut. Ny behandler betyr blanke ark frem til jeg begynner å gi små innblikk i hvordan ting er. Så rakner det. 

Anonymkode: 832bc...8bc

En som utfordrer, og ikke gir meg opp fordi jeg er krevende. En jeg klarer å tørre å spørre om hva han eller hun tenker om relasjonen oss i mellom, og om meg, og som svarer ærlig på det og synes det er viktig at jeg er trygg og stoler på det som blir sagt. En jeg klarer å gi beskjed til om jeg føler meg avvist. Det er en fordel om jeg ikke blir foraktet, men ikke et krav. 

Anonymkode: cceb0...c99

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...