Gå til innhold

Mennesker som er avvisende til en

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kupton skrev (6 minutter siden):

Først ta en ekstra sjekk på om det virkelig er slik, eller om det kun er en følelse. Særlig hvis dette er en følelse en ofte får overfor andre.

Hvordan tar en en ekstra sjekk på det?

Anonymkode: 58104...d6d

UtakknemligDiva

Noen kan virke avvisende selv om de ikke er det. Hadde en drikkelek for et par uker siden der en skulle gi konstruktiv kritikk til oss😆 da sa hun at for folk som ikke kjenner meg kan jeg virke avvisende. 

Jeg kjenner også folk som jeg har oppfattet som ignorerende/avvisende, men har i ettertid fått vite at de har slitt med veldig sosial angst og da er det lett å late som en ikke ser folkene. 

Men hvis du merker at en person er annerledes mot deg enn mot andre, så er det mulig noe i det. Hvis personen er veldig hyggelig og åpen mot nesten alle, mens du bare får korte svar, vedkommende ser nesten ikke på deg, er dere flere overlater han/hun den andre til å svare deg osv.. og ellers ikke tar noe som helst initiativ til å ha kontakt med deg. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ekstra sjekk på om virkeligheten/ mennesker/ situasjonen er slik man tror man oppfatter den.

Ofte driver vi med svart hvitt tenkning, er overfølsomme eller oppfatter ting feil før vi bastant påstår ting. 

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

1. Tenk gjennom en gang til. Er det noe konkret den andre gjør som bekrefter avvisning? Eller er det kun en diffus følelse?

2. Sjekk ut med en god venn som kjenner dere begge: "Jeg har en følelse av at Per er avvisende til meg. Hva tenker du om det?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...