Gå til innhold

Jeg er så utrolig selvbevisst

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke mer av hodet mitt.. Jeg har lenge hatt en tanke om at jeg er psykopat eller narsissist. Det går ikke over! Uansett hva jeg gjør tenker jeg at dette gjør jeg for å være manipulerende. Jeg stiller spørsmål ved alt jeg selv sier og gjør. Er jeg sosial med andre kommer tankene: Du er psykopat, eller du er narsissist og jeg klarer ikke konsentrere meg om det rundt meg for tankene tar helt overhånd og jeg blir så sliten. Dette skjer spesielt om jeg har veldig skyldfølelse for noe. Da kaller jeg meg selv stygge ting. Det føles nesten som om hodet skal eksplodere av alle tankene. Jeg er innlagt på et sted også, så jeg må liksom fungere sammen med andre. 

Anonymkode: 5518d...9ce

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476118-jeg-er-s%C3%A5-utrolig-selvbevisst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg orker ikke mer av hodet mitt.. Jeg har lenge hatt en tanke om at jeg er psykopat eller narsissist. Det går ikke over! Uansett hva jeg gjør tenker jeg at dette gjør jeg for å være manipulerende. Jeg stiller spørsmål ved alt jeg selv sier og gjør. Er jeg sosial med andre kommer tankene: Du er psykopat, eller du er narsissist og jeg klarer ikke konsentrere meg om det rundt meg for tankene tar helt overhånd og jeg blir så sliten. Dette skjer spesielt om jeg har veldig skyldfølelse for noe. Da kaller jeg meg selv stygge ting. Det føles nesten som om hodet skal eksplodere av alle tankene. Jeg er innlagt på et sted også, så jeg må liksom fungere sammen med andre. 

Anonymkode: 5518d...9ce

Det er tvangstanker, jeg gjør det samme selv! Man tester seg selv hele tiden da. 

Anonymkode: 7ea48...275

Hvis du er så selvkritisk er du nok ingen psykopat eller narsisist. 

De tat nok høyde for at ikke alle fungerer optimalt sosialt i situasjonen du er i, så ikke tenk på det. Lettere sagt en gjort. 

Fortell om de tankene til behandler. Greit å få luftet ut og kanskje av interesse hvis du er på akutt eller slikt og de prøver å finne ut av deg. 

❤️

Anonymkode: e41ef...407

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...