AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 Del Skrevet 13. november 2023 Hei. Sliter med søvn og kptsd. Samt vært lenge deprimert. Veldig plaget med rastløse bein og tar pramiprexole for det. Fikk prøve Phenergan 25mg. Første natt hjalp det ingenting så økte til 50. Det hjalp nok til at jeg i alle fall sov mer. Natt nr 2 var det ingen virkning. Det samme skjedde når jeg prøvde zonat. Den og hjalp første natten men ikke videre. Noen tanker om hvorfor? Jeg skal muligens prøve lamictal for langvarig depresjon. Kan ikke ta ssri, brintellix virket ikke og remeron ga meg skikkelig ulvehunger. Har forstått at jeg må trappe sakte opp. Kan dette være en god medisin selv om det ikke ligger bipolar i bunn men ren langvarig depresjon? Hvor lang tid går det før en evnt kjenner virkning? Anonymkode: 50bca...6a6 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476122-kortvarig-effekt-av-zonat-og-phenergan-og-lamictal-for-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.