Gå til innhold

Sliter med å sette ord på og reflektere

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å sette ord på følelser og tanker og reflektere rundt det. Spesielt det å svare på hva jeg føler eller spørsmålet: "Hvorfor?". Som hvorfor jeg overspiser, hvorfor jeg tenker at de på jobb ikke liker meg, hvorfor jeg er så redd for å åpne meg og bli ordentlig kjent med andre. Før var det noe jeg følte jeg noenlunde mestret men nå har jeg på en måte "mistet ordene".

Vet ikke helt hva som har skjedd, men er der noe jeg kan gjøre for å fikse dette?

Fortsetter under...

Ikke alltid man har ord på det. Hvem spør forresten? Du kan fint si du ikke ønsker å snakke om det. Men om det er behandler som spør kan du jo sonar du ikke finner ordenene og det er vanskelig å beskrive det

Anonymkode: b8c37...5a8

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ikke alltid man har ord på det. Hvem spør forresten? Du kan fint si du ikke ønsker å snakke om det. Men om det er behandler som spør kan du jo sonar du ikke finner ordenene og det er vanskelig å beskrive det

Anonymkode: b8c37...5a8

Det er mest overfor meg selv. Jeg skriver/brukte å skrive en del og jeg forsøker da å sette ord på ting og reflektere så jeg kan få mer innsikt i meg selv og kanskje også bli bedre på den måten. Det har og hendt at behandler eller de i kommunen som følger meg opp har spurt og jeg ikke har klart å svare. Det er litt rart og synes jeg, å bare plutselig "miste ordene" sånn.

lavender skrev (20 minutter siden):

Det er litt rart og synes jeg, å bare plutselig "miste ordene" sånn.

Burde jeg bekymre meg over dette? At det bare plutselig har blitt så vanskelig for meg å reflektere og sette ord på ting?

Endret av lavender

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...