Gå til innhold

Blir du trigget av bøker, filmer osv?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg begynte i dag på en bok om ei som sliter alvorlig psykisk og psykepleieren var litt redd for at jeg skulle bli trigget av den. Helt ærlig vet jeg ikke helt hva jeg føler på, har ikke kommet så langt i boken ennå da.

Lurer derfor på hvilket forhold dere her inne har til bøker, filmer osv om psykisk lidelse? Kan dere bli eller blir dere trigget eller merker dere ikke noe til det? 

Anonymkode: f630f...88f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476139-blir-du-trigget-av-b%C3%B8ker-filmer-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser ikke bøker og ser ikke serier nå. Blir trigget av nyheter, så unngår å ha på tv nå uansett. 

Noen ganger er tv på fordi jeg er sammen med andre. Så får testet det en gang i blant. 

Kan bli trigget av ting jeg leser her inne, men kun innefor et bestemt tema. Er det andre som også opplever det? Jeg skriver bare på fora når jeg er i dårlig form. Har ingen interesse ellers. 

Anonymkode: 372eb...b81

Jeg blir trigget av filmer som handler om flukt. Det preger meg sterkt. Jeg, mine søsken og mor var ofte på flukt fra en voldelig far/mann i oppveksten, og jeg hadde også mareritt om det langt inn i voksen alder. Regner med det er derfor jeg reagerer sterkt på slike filmer (samtidig som jeg synes slike filmer er spennende). 

Endret av Emoji

Annonse

Jeg fikk vrangforestillinger av å se oh brother, where art thou. Der var det en som solgte sjelen til djevelen. Men jeg hadde nok blitt psykotisk uansett, men innsatte tanker som prøvde å lure meg til å selge sjelen til Satan ble temaet. I dag hadde jeg ikke blitt psykotisk av noe sånt. Men det har sikkert litt med at jeg ikke er kristen lenger.

Anonymkode: 020cc...d7a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...